رسانه‌های دنیا عظمت ملت ایران را به نمایش بگذارند 92/03/23

http://www.bushehry.ir/images/zamanm/12045.jpgآیت الله سید هاشم حسینی‎بوشهری در گفتگو با خبرنگار یکی از خبرگذاری‎ها با اشاره به حضور همیشگی و با عظمت مردم ایران در حماسه‎ها وآزمون‎های مختلف انقلاب، اظهارداشتند: مردم بصیر ایران اسلامی بهتر از همه با وظایف و تکالیف شرعی و الهی خود نسبت به اسلام و انقلاب آشنا هستند.

 عضو خبرگان رهبری ادامه دادند: مردم در طول تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی همواره در آزمون‎های مختلف سربلند بوده و هرگاه تکلیفی را بر عهده خود متوجه شده‎اند، به خوبی و به بهترین وجه آن را انجام داده‎اند.

 ایشان با اشاره به این که  24 خرداد، آزمون بزرگ دیگری برای ملت و حضور حماسی آنان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است، ابراز داشت: امروز جهانیان اعم از دوست و دشمن منتظرند تا ببینند مردم ایران در این تصمیم گیری سرنوشت ساز چگونه عمل می‎کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزۀ علمیه، انتخابات ریاست جمهوری ایران را اتفاقی مهم در تحولات بین المللی برشمرد و افزود: انتخابات تاثیر بین المللی دارد؛ به طوری که تمام رسانه‎های دنیا منتظرند کیفیت برگزاری انتخابات و حضور مردم را به سراسر جهان مخابره کنند.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: امیدواریم خبرنگارانی که از رسانه‎های اقصی‎نقاط دنیا، در روز انتخابات در ایران حضور دارند، منصفانه حقیقت آنچه که از صف‎های فشرده و متراکم مردم در پای صندوق‎های رای را می‎بینند، به دنیا مخابره نمایند تا جهانیان نظاره‎گر عظمت ملت ایران باشند.

مدیر حوزه‎های علمیه در پایان فرمودند: امیدواریم ملت چنان حماسه‎ای بیافرینند که قلب دوستان انقلاب در سراسر دنیا شاد و دشمنان آنها را وادار به عقب نشینی نمایند؛ انشاءالله این گونه خواهد شد.

Please publish modules in offcanvas position.