انتخابات امروز، معادلات جهانی را به هم خواهد ریخت 92/03/24

http://h-bushehri.ir/images/zamanm/289b.jpgآیت الله سیدهاشم حسینی‎بوشهری پس از انداختن رأی خود به صندوق فرمودند: خدا را سپاسگزارم که در ساعات اولیه توفیق یافتم که در انتخابات حضور یابم و بیعت خود را با حضرت امام خمینی(ع) و رهبر معظم انقلاب اعلام و فرد مورد نظر خود را انتخاب کنم.

وی با بیان اینکه «مردم با حضور شگفت‌انگیز خود، جهان را دچار بهت می‌کنند» ادامه دادند: ملت ایران، هوشیار و آگاه است و اجازه نمی‌دهد که دشمن از این شرایط سوء استفاده کند.

مدیر حوزه‌های علمیۀ سراسر کشور تأکید کردند: ملت ما به گونه‌ای باید رفتار کنند که دوستان را شاد و دشمنان را به عقب نشینی وادارند.

آیت الله حسینی‎بوشهری، انتخابات را جهاد مقدس و دارای تأثیر شگرفی دانست و گفت: انتخابات امروز، معادلات جهانی را به هم خواهد ریخت و اقتدار ملت را نشان خواهد داد.

 

مدیر حوزه‌های علمیه سراسرکشور در مورد رعایت قانون و لزوم تمکین از نتایج آراء از طرف کاندیدها بیان کردند: از آن‌ها می‌خواهم هواداران خود را به صبر و شکیبایی دعوت کنند و تا مسوولان وزارت کشور و شورای نگهبان نتایج آرا را اعلام رسمی نکرده‌اند حرکتی انجام ندهند.

آیت الله حسینی‎بوشهری با بیان اینکه «مسئولان جمهوری اسلامی، امانتدار آرای مردم هستند» ادامه دادند: هر انتخاباتی که تاکنون برگزار شده است؛ مردم با مشارکت خود سرنوشت خود را تعیین کرده‌اند، ملت ما در دید تیزبین دنیا قرار دارند و هر حرکتی که انجام می‌دهند، پاسخ متناسب با آن را در سطح بین المللی دریافت می‌کنند.

Please publish modules in offcanvas position.