پیروز حقیقی ملت و رهبری معظم هستند92/03/27

http://h-bushehri.ir/images/zaman1/1021%201.jpgآیت الله سیدهاشم حسینی‎بوشهری عضو شوراي عالي حوزه‎هاي علميه در گفتگو با یکی از خبرگزاری‎ها  ضمن ارزیابی میزان حضور ملت در عرصه انتخابات اظهار داشتند: از ملت ما به خاطر هوشمندی، بصیرت و آگاهی در صحنه داخلی و بین المللی دور از انتظار نبود که با وجود تبلیغات سوء دشمن که همواره می‎گفتند ملت بعد از سال ۸۸ از آرمان‎های انقلاب دور شده‎اند، پای صندوق رأی حضور پیدا کرده و جهان را غافلگیر کنند.

رئيس هيأت علمي بعثۀ مقام معطم رهبري با اشاره به رشد و بلوغ سیاسی و فکری مردم ایران، فرمودند: مردم با حضور خود پای صندوق‎های رأی، ارادۀ ملی را به نمایش گذاشتند و اکنون جهانیان روی ما حساب می‎کنند چرا که مردم بر اساس تکلیف ملی و مذهبی خود شرکت کردند و به دعوت دشمنان پاسخ مثبت ندادند.

ایشان افزودند: ملت ما علی‎رغم میل غربی‎ها، شگفت آور عمل کردند و اکنون آنها در مقابل عظمت ایران سر تعظیم فرود می‎آورند.

آیت الله حسینی‎بوشهری، پیروز اصلی انتخابات را ملت و رهبر دانستند و تأکید کردند: پیروز ما، رهبر ما است که آغاز سال ۹۲ را به نام حماسه سیاسی مزین و مردم را به سمت خلق حماسه دعوت کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان بر همین اساس خاطرنشان کردند: در کنار ایشان، پیروز حقیقی مردم هستند که با اینکه دشمن می‎گفت معلوم نیست حماسه سیاسی خلق شود، با حضور پر شکوه خود و با بصیرت و آگاهی پای صندوق‎ها حاضر شده و حماسه سیاسی را رقم زدند.

Please publish modules in offcanvas position.