تدوین سند پیوست فرهنگی حوزه و دانشگاه پیگیری شود 92/03/30

http://h-bushehri.ir/images/zamanm/ll_156621.jpgمدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور تاکید کردند: حوزه و مراکز دانشگاهی باید تدوین سند پیوست فرهنگی را به صورت راهبردی پیگیری کنند.

 آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری روز پنجشنبه در جلسه انعقاد قرارداد پیوست فرهنگی در محیط سایبری که در مرکز عالی حوزه‌های علمیه با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد فرمودند: پیگیری بسیار خوبی در زمینه پیوست فرهنگی از سوی وزیر و سایر مراکز علمی بویژه جهاد دانشگاهی انجام شد که امیدواریم در دولت آینده مورد ارزیابی دقیق‌تری نیز قرار گیرد

 آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه "باید پیوست فرهنگی به گونه ای باشد که کسانی که انقلاب را ندیده اند با نگاه دینی و انقلابی مسائل را درک کنند و آنان را با فرهنگ دینی‌مان آشنا سازیم

ایشان از پیگیری‌های انجام شده در راستای تدوین سند پیوست فرهنگی در فضای سایبری ابراز خرسندی کردند  و فرمودند: در جهت امضا این سند باید مطالعات راهبری صورت پذیرد و حوزه های علمیه، مراکز دانشگاهی و علمی به صورت جدی تری این سند را پیگیری کنند. تدوین این سند تنها مختص به حوزه نیست و مراکز دانشگاهی و علمی و همچنین جهاد دانشگاهی نیز با آن سر و کار دارند.

 

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه سایت بصیر نیز دارای ظرفیت‌های بالای فرهنگی است، اظهار کردند: این سایت می‌تواند در راستای تحقق اهدافمان در پیوست فرهنگی مورد توجه باشد که در این ارتباط امیدواریم با مطالعات انجام شده و همراهی وزیر ارتباطات بتوانیم موفق باشیم.

 

ایشان در پایان تصریح کردند: در صحنه سایبری شاهد تحولات عظیم اطلاعاتی هستیم که موج جدیدی را در برابر اخلاق، دین و فرهنگمان آغاز کرده‌اند و مرزها را رعایت نمی‌کنند و باید در برابر آن با برنامه‌های فرهنگی به مقابله بپردازیم و این مسئولیت سنگینی برای حوزه و دانشگاه است.

Please publish modules in offcanvas position.