تجلیل از خانواده‌های شهدا در شأن آنان باشد 92/12/12

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2014.jpegمدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور بیان کردند: بنیاد شهید خانه خانواده‌های شهدا محسوب می‌شود و تجلیل باید در خور شأن آنان باشد.

حضرت  آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری روز یکشنبه 11 اسفند در دیدار مدیرکل و رؤسای مناطق بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم با ایشان افزودند: مسئولان بنیاد شهید مسئولیت خطیری را در خدمت‌رسانی به شریف‌ترین انسان‌ها بر عهده دارند.شهدا برای خدا کار کردند و برای دفاع از اسلام و انقلاب و مکتب جان خویش را از دست دادند و به فیض شهادت رسیدند و خانواده‌هایشان که بر این داغ صبوری کردند، رهرو راه شهدایشان هستند.

نماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري ادامه دادند: حساسیت کار در بنیاد شهید به شکلی است که این مسؤلیت با سایر مسؤلیت‌ها قابل مقایسه نیست چراکه‌ شهدا آنجا که برای حفظ دین نیاز به تقدیم جان بود چنین کردند .

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با طرح این سوال که امروز وظیفه ما در قبال شهدا چیست؟ عنوان داشتند: رسالت سنگینی بر دوش همه ما قرار دارد. کار تکریم و تجلیل از شهدا و خانواده‌هایشان باید با ظرافت خاصی دنبال شود و ادبیات رفتار با ایشان باید متناسب با شان و جایگاه شهدا و خانواده‌های شهدا باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کردند: امروز مسایل بازماندگان شهدا خصوصا نسل ایثارگر فقط مسایل زندگی نیست، بلکه بحث الگوهای جامعه اسلامی است.

ایشان ادامه دادند: فرزندان شهدا به هر عرصه‌ای که وارد می‌شوند باید الگو باشند. راه ایشان راه همان پدران شهیدشان است و باید در بحث‌های فرهنگی قوی‌تر وارد شد و زمینه رشد و بالندگی خانواده‌های شهدا و ایثارگران را فراهم کرد.

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري حفظ ارزش‌های شهدا، انقلاب اسلامی و یادگاران شهدا را وظیفه‌ای سنگین دانستند و افزودند: مسئولان بنیاد پدران معنوی خانواده‌های شهدا هستند و خانواده‌های شهدا نور چشم جامعه و سرمایه‌های نظام محسوب می‌شوند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه خانواده شهدا باید مانند شهدا اثرگذار باشند، افزودند: شهدا برای دفاع از دین و قرآن جان دادند و بازماندگان شهدا درد دین دارند و پیام رسان خون شهدا هستند.

ایشان در خصوص همکاری حوزه‌های علمیه در سطح استانی و ملی با بنیاد شهید در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شهید و شهادت اعلام آمادگی کردند.

Please publish modules in offcanvas position.