اعتکاف سبب افزایش اعتقادی جوانان می‌شود 93/02/03

http://bushehri.net/images/busshehri/412000.jpgنماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري فرمودند: برگزاری اعتکاف گناه را در جامعه کم رنگ می‌کند و این موضوع باید مد نظر مسئولان قرار بگیرد.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار با آیت الله ناصر مکارم شیرازی با اشاره به فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا (س) و عملکرد ستاد اعتکاف استان قم اظهار کردند: توفیقاتی که در این زمینه کسب شده مربوط به مراسم اعتکاف وزینی است که در سال‌های گذشته با مشورت دوستان برگزار شده است.

ایشان با اشاره به اینکه وضعیت اعتکاف بسیار بهتر از قبل شده است تصریح کردند:  نام اعتکاف آن چنان جا افتاده است که نام آقای تکیه‌ای نیز همراه آن شنیده می‌شود.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه جشنواره امسال نیز با محققان بسیار زیادی برگزار می‌شود خاطر نشان کردند: امیدوارم اعتکاف و جشنواره امسال نیز به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

عضو شوراي عالي حوزه هاي علميه فرمودند: با توجه به هجمه‌هایی که دشمنان علیه کشور نظام اسلامی دارند حوزه‌های علمیه هرچه در توان دارند باید در زمینه تقویت بعد دینی و فرهنگی به کار بگیرند.

ایشان با اشاره به اینکه باید همه جوانان را برای اعتکاف جذب کرد افزودند: این اعتکاف می‌تواند سپری باشد در مقابل هجمه‌های بین المللی که با آن‌ها مقابله کند.

استاد حوزه علمیه قم ادامه دادند: امیدواریم تبلیغات رسانه‌ای در این زمینه به صورت رسمی پیگیری شود تا به جوانان به صورت کامل اطلاع رسانی شود.

ایشان  با اشاره به اینکه حضور شما در مراسم اعتکاف می‌تواند برای جوانان بسیار امید بخش باشد خاطر نشان کردند: بار اصلی حفاظت از دین بر روی شما است و امیدواریم بتوانیم از حضور شما در این زمینه استفاده کنیم.

Please publish modules in offcanvas position.