مخابرات بسترهای توسعه فرهنگی دینی را در جهان گسترش دهد93/02/04

http://bushehri.net/images/1000/1245/10/3004.jpgمدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به آمادگی جهان برای پذیرش فرهنگ انقلاب اسلامی فرمودند: شرکت مخابرات باید شرایطی را به وجود آورد که بسترهای توسعه فرهنگی دینی را در جهان گسترش دهد.

حضرت  آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم بیان داشتند: شرکت مخابرات گام‌های بزرگ و ارزشی فراوانی در کشور برداشته و راه خدمت به مردم را پیش گرفته است.

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري نامگذاری سال 93 با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار دادند و ادامه دادند: با استعانت از منویات رهبری در استان قم، بسترهای بسیار خوب ارتباطی برای توسعه فرهنگ دینی و تبلیغ فرهنگ اهل‌بیت (ع) ایجاد شده است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور به نقش مخابرات در توسعه فرهنگ دینی و تبلیغ فرهنگ اهل‌بیت (ع) اشاره کردند و ابراز داشتند: شرکت مخابرات در این زمینه گام برداشته و پیشرفت‌های بسیار خوبی نیز کسب کرده است که باید از این امکانات به نحو مطلوب استفاده کرد.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری با تاکید بر این‌که فرهنگ انقلاب اسلامی باید در جهان گسترش یابد، تصریح کردند: فضای جهان اکنون آمادگی پذیرش فرهنگ انقلاب اسلامی است چراکه این انقلاب نشات گرفته از فرهنگ اهل‌بیت (ع) است و ما باید با برنامه‌ریزی و تعیین نقشه راه سیر نشر فرهنگ تشیع را فراهم کنیم.

ایشان با آرزوی توفیق برای مدیران شرکت مخابرات خاطرنشان کردند: نگاه ویژه مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران برای گسترش بسترهای مخابراتی در استان قم جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

امام جمعه قم عنوان کردند: همکاری تنگاتنگ حوزه علمیه و شرکت مخابرات می‌تواند موجب توسعه فرهنگ دینی در کشور و جهان شود.

Please publish modules in offcanvas position.