آیت الله کمالوند از چهره های مبارز93/02/04

http://bushehri.net/images/1000/1245/10/2005.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت آیت الله کمالوند که در دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم برگزارشد، با بیان این که قدردانی از عالمان و فرهیختگان هر جامعه ای به عنوان سنت دیرینه در بین اقوام ملل مطرح است، تصریح کردند: این مسئله مختص به شیعه نیست و هر قوم و جامعه ای تلاش می کند تا بزرگان خود را معرفی کرده  و از آن ها تمجید کند.

نماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري با بیان این که اسلام، قرآن و روایات گوی سبقت را از همه قوم ها و جوامع ربوده اند، بیان داشتند: آنچنان قرآن و روایات از انبیا(ع)، عالمان و بزرگان خود گفته است که قابل قیاس با جوامع دیگر نیست.

مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به شخصیت آیت الله کمالوند، فرمودند: ایشان از چهره های شناخته شده در کشور است و نقش تاثیرگذاری در دوران مبارزاتی همراه با امام راحل(ره) داشته است. 

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که لرستان شخصیت های عظیمی را برای اسلام و کشور تربیت کرده است، ابراز داشتند: از افتخارات آیت الله کمالوند ارائه خدمات اجتماعی به مردم بود و برای مردم آبرو گرو می گذاشت و نمونه بارزی از عالم نمونه اسلامی در جامعه بود.

 

Please publish modules in offcanvas position.