راهیان نور هدیه شهدا به ملت ایران است 93/02/06

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%209.jpegمدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور  فرمودند: راهیان نور هدیه شهیدان به ما است، شهدا می گویند اگر می خواهید انقلاب بماند به ما سر بزنید. 

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري  در همایش تجلیل از مراکز و موسسات فعالان حوزوی در عرصه راهیان نور که در مرکز همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد با اشاره به راه های حفظ و تداوم انقلاب اسلامی اظهارداشتند: باید با تبیین شاخصه های انقلاب اسلامی،  تهدیدها و چالش‌هایی که جوانان را مورد هجمه خود قرار داده ،روح مقاومت و استقامت را در  آنها حفظ کرد.

رئيس هيات علمي بعثه مقام معظم رهبري  با بیان این که تلاش دشمنان برای تضعیف جایگاه ولایت فقیه تازگی ندارد، ادامه دادند: تضعیف جایگاه ولایت فقیه و رهبری انقلاب از تلاش های مذبوحانه دشمنان و از زبان افرادی صادر می شود که نان وآب حوزه را خورده اند و به جای این که از اسلام دفاع کنند علیه اهل بیت (ع) و دین حرف می زنند.

ایشان با بیان این که تمام نقشه های دشمنان در طی 35 ساله خنثی شده است افزودند : از دیگر کار دشمنان برای تضعیف نظام ،از بین بردن روحیه شور انقلابی جوانان، متدین و بدبین کردن آنها به نظام است.

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري ادامه دادند: گسترش ابتذال فرهنگی و کشاندن فرهنگ ابتذال به جامعه از طریق رسانه ها و کتاب ها و نشریات،کشاندن فکر روح دانشجویان به سمت سویی که خودشان می خواهند از دیگر اهداف دشمنان برای تضعیف نظام است.

مدیر حوزه های علمیه کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ترویج ملی گرایی در مقابل اسلام گرایی یکی دیگر از تلاش های مذبوحانه دشمنان و بعضا عوامل داخلی آنان است اظهارداشتند: نشان دادن قهرمانان افسانه ای به جای نیروهای ارزشمند و قهرمانان معنوی و شهدای هشت سال دفاع مقدس از تلاش های دشمنان به شمار می رود،که هوشیاری روحانیت  و عناصر دینی جامعه را  می طلبد.

ایشان با بیان این که اگر دنبال قهرمان هستید شهدا قهرمانان واقعی جامعه هستند افزودند: حوزه باید مراقب باشد قهرمانان مجازی را به جای قهرمانان واقعی در جامعه القا نکنند.

Please publish modules in offcanvas position.