خطرات زیادی نسل جوان را تهدید می‌کند93/03/12

http://www.bushehri.net/images/0000/2/boshehri_l9266_169230.jpgحضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»  امروز طی سخنانی هشدار دادند: امروز خطرات  زیادی نسل جوان را تهدید می‌کند و متاسفانه برخی خودی‌ها در این زمینه حرف‌هایی مطرح می‌کنند که از آنها اتنظار نمی‌رود.

نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در ادامه خاطرنشان کردند:حوزه پایگاه معرفت و خاستگاه انقلاب است و باید نیروهایی تربیت کنیم که خنثی کننده توطئه‌های دشمنان باشند.

مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به بخش تحول در حوزه افزودند: از مطالبات جدی رهبری، مراجع  و علما تحول در حوزه است، اما در این راستا اگر بخواهیم به طور جدی در این عرصه وارد شویم، نیازمند مشارکت تمام علما و ظرفیت‌های عالی حوزه هستیم.

آیت الله حسینی بوشهری تاکید کردند: باید کتبی تولید کنیم که علاوه بر روان بودن غنای کتب قبلی را داشته و ناظر بر تحولات علمی روز باشد و  همچنین بتواند به سوالات امروز جامعه پاسخ دهد. اگر این کار را نکنیم قطعا به مشکل بر می‌خوریم.

استاد سطوح عالی حوزه های علمیه  با اشاره به اهمیت شناخت ظرفیت‌های فعلی حوزه فرمودند: این ظرفیت‌ها باید شناخته شود و با توجه به استعدادها، هم‌فکری و ایجاد انگیزه‌های متعالی نسبت به رشد آنها اقدام شود.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کردند: طلاب باید انگیزه کار جدی در این مسیر داشته باشند و اساتید تخصصی حوزه توان این کار را به طور قطع دارند.

ایشان در پایان تفکیک اجلاسیه اساتید مراکز تخصصی از  اساتید حوزه،  را بیانگر بهایی دانستند که حضور این دو گروه از فرهیختگان را  می‌دهد.

دیدگاه‌ها   

رفیق نامرد
#1 رفیق نامرد 1394-07-11 17:56
محبت به نامرد ، كردم بسی محبت نشاید به هر نا كسی
تهی دستی و بی كسی درد نیست كه دردی چو دیدار نامرد نیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.