درس شهدا حرکت در مسیر ولایت است 93/02/24

http://www.bushehri.net/images/20/41.jpgمدیر حوزه های علمیه فرمودند: شهدا با تکلیف مداری، انتخاب صراط المستقیم بر تمامی لذات دنیوی، نترسیدن از ملامت ملامت کنندگان، داشتن آگاهی و بصیرت و عدم کبر و غرور به مقامات عالی رسیدند و در مسیر ولایت گام برداشتند.

حضرت  آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در مراسم تجلیل از نخبگان شاهد وایثارگر استان قم اظهار کردند: همانطور که دفاع مقدس بر دوش پدرانتان بود و آنان از جان خویش برای ارزش‌ها گذشتن امروز و آینده این کشور بر دوش شماست و برای دفاع از خون شهدا باید همواره در صحنه باشید با حضور شما هیچکس حق تعرض نمی‌یابد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به اینکه وظیفه فرزندان شهدا درخشیدن در جامعه همانند پدران شهیدشان است افزودند: فرزندان شهدا با داشتن ویژگی‌هایی که در تراز انقلاب است می‌توانند الگوهای جامعه باشند و مردم این توقع را از فرزندان شهدا دارند فرزندان شهدا باید ممتاز باشند شما با حضورتان فضا را عطر آگین به حضور شهدا می‌سازید.

مدیر حوزه های علمیه کشور فرمودند: شهدا بخاطر احیای مسائل دینی جان خود را فدا کردند و امروز فرزندان شهدا باید از خون شهدا دفاع کنند و  اگر مشکلی جامعه را تهدید کند باید از مال خود بگذرند اما وقتی دین تهدید می‌شود باید از جان خود بگذرند.

دیدگاه‌ها   

شهدا شرمنده ایم
#2 شهدا شرمنده ایم 1394-07-26 10:56
عاشق رهبرم هستم و اگر روز برسد به قرآن محمد برایش جان میدهم و مرگ بر هر کس که ضد ولایت فقیه است
نقل قول کردن
مرتضی مهدوی
#1 مرتضی مهدوی 1394-07-25 07:02
پیام مقام معظم رهبری مردم را بسیار شاد کرد به خدا قسم اگر رهبری اقدامی نمی کرد مردم از این دولت و نظام به کل دلسرد می شدند زمامی که سخن رهبری پخش شد هر ایرانی با غیرتی دم از قدرت ایران می زد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.