دستاورد عمل به پیام مقام معظم رهبری تحول عظيم جهاني است93/07/17

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman2%208.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» با اشاره به پيام مهم رهبر معظم انقلاب اسلامي که به زائران خانه خدا توصيه كردند اتحاد امت اسلامي را بيشتر مد نظر قرار دهند و دستاورد عمل به اين پيام را تحول عظيم جهاني دانستند.

مدير حوزه‌هاي علميه كشور در گفتگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری‎ها با اشاره به پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي به كنگره عظيم حج، اين پيام را بسيار مهم و ارزشمند خواندند و آن را از جهات مختلف مورد بحث و بررسي قرار دادند.

ایشان افزودند: رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي كه به حجاج و زائران خانه خدا صادر كردند به سه اولويت مهم اشاره داشتند كه اتحاد امت اسلامي از مهم‌ترين بخش‌هاي اين پيام ارزشمند بود.
مدير حوزه‌هاي علميه كشور فرمودند: ايشان در اين بخش از پيامشان روي مسئله توطئه دشمنان و برنامه‌ريزي آنها براي اختلاف ميان مسلمانان تأكيد فراوان داشتند و تصريح كردند كه براي مبارزه با تفرقه‌افكني دشمنان، امروز اتحاد تنها راه حل جهاني است و گروه‌هاي تكفيري براي اين در جهان بوجود آمده است تا امت اسلامي را به جان هم بياندازد، بنابراين بايد هوشيار بود و در مقابل اين توطئه به خوبي ايستادگي كرد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم ادامه دادند: ‌اولويت بعدي كه رهبر عظيم الشأن انقلاب اسلامي به آن اشاره داشتند مساله فلسطين بود كه در طول سال‌، روزي نبوده كه جنايات رژيم صهيونيستي و شرارت‌هاي آن‌ها متوجه ملت فلسطين نشود، و آخرين اقدامي كه آن‌ها عليه اين ملت مظلوم انجام دادند، همين جنگ ۵۵ روزه بود كه انواع و اقسام جنايات را در اين كشور مظلوم انجام دادند.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم تصريح كردند: رژيم صهيونيستي در اين جنگ نابرابر، بسياري از كودكان، نوجوانان و جوانان را به شهادت رساند و حتي بيمارستان‌ها را نيز ويران كرد و ‌‌نهايت قساوت و سنگدلي را نشان داد.
ایشان ادامه دادند: از اين رو رهبر انقلاب در پيامشان از امت اسلامي درخواست كردند كه به ياد مردم فلسطين باشند تا دشمنان بيش از اين به اين ملت مظلوم آسيبي نرسانند.
آيت‌ الله حسيني بوشهري بیان داشتند: سومين اولويت كه مقام معظم رهبري در پيامشان به حق به آن اشاره كردند، شناساندن اسلام آمريكايي از اسلام ناب محمدي بود و ايشان تعبير بسيار جالبي در اين زمينه به كاربردند و اينكه عده‌اي لباس اسلام را براي نوكري اجانب پوشيده‌اند و به جاي اعتماد به خدا به بيگانگان اعتماد مي‌كنند و در كنار كفار تلاش مي‌كنند.
ایشان افزودند: بايد بدانيم كه اسلام ناب محمدي به ما آموخته است كه تنها راه استقلال، ‌استحكام و بقا؛ اتكا به خداوند تبارك و تعالي است، از اين‌ رو اعتماد به بيگانگان و دشمنان هرگز سودي نخواهد داشت و جامعه را به انحطاط خواهد كشيد.
عضو خبرگان رهبري تأكيد كردند: كشورهاي كه به آمريكا و اجانب بيگانه اعتماد مي‌كنند و به حمايت از آنها مي‌پردازند، در حقيقت از اسلام ناب محمدي «صلي‌الله عليه و آله» به دور شده‌اند و حقيقت را گم‌كرده‌اند.

دیدگاه‌ها   

ناشناس
#1 ناشناس 1394-07-29 07:51
خدمت آیت الله بوشهری سلام علیکم با عرض پوزش یک سوال از اقای وزیر ارشاد اسلامی ومعاون فرهنگی این وزارتخانه دارم وآن اینکه آیا رساله ی عملیه ای که علمای اسلام و مجتعهد اعلم نگاشته مبنی بر اینکه صدای زن آوازه خوان حرام است به نظر شما دروغ است یا خیر ؟ اگر دروغ نیست وراست می باشد پس چرا شما اجازه دادید تا یک زن بیاید روی سن برنامه اجراء کند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا روحانیت سکوت کرده؟؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.