دشمن برای تخریب فرهنگ اسلامی تلاش می‌کند93/01/06

http://bushehri.net/images/zamanmmm/14.jpgنماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری طی سخنانی فرمودند: دشمن برای تخریب فرهنگ اسلامی تلاش می‌کند.

حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور اظهار داشتند: خدمت به مردم باید مورد تاکید همه مسئولان باشد و نباید در این مسیر کم‌کاری شود.

ایشان افزودند: کیفیت‌بخشی به خدمات مهم‌ترین مسئله است و در این منطقه باید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات ممکن به مردم ارائه شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های فرهنگی خاطرنشان کردند: اگر فرهنگ جامعه تقویت شود می‌تواند بر همه موارد سایه افکنده و وضعیت را به سمتی سوق داده که نیاز جامعه ما است.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کردند: دشمن در نظر دارد فرهنگ اسلامی را تخریب کرده و فرهنگ خود را تحمیل کند و باید با این مسئله مقابله کنیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم اضافه کردند: در کشور برای ما فرقی نمی‌کند که جوان شیعه یا جوان اهل سنت وارد باتلاق فرهنگی شود و این برای ما یک ضایعه به شمار می‌رود.

این مسئول با تاکید بر لزوم خدمات‌رسانی بهینه به مردم کنگان و جنوب استان ابراز داشتند: مشکلات شهرستان کنگان باید با تلاش مسئولان مرتفع شود و اینجانب به عنوان امین شما در استان بوشهر و سطح کشور مسائل و مشکلات شهرستان کنگان را بررسی و منتقل خواهم کرد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.