دشمن به دنبال ایجاد خلاء فرهنگی است 93/02/24

http://www.bushehri.net/images/20/th.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور فرمودند: در این میان بهترین کار حضور جوانان در اعتکاف است تا بتوانند از فضای معنوی این ایام استفاده کرده و در بی اثر کردن توطئه‌های دشمن بکوشند.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری در گفتگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها در قم، با اشاره به موضوع اعتکاف فرمودند: اعتکاف یکی از سنت‌های حسنه است و مورد تاکید اسلام و اولیای دین است.
ایشان افزودند: در شیوه رفتاری نبی مکرم اسلام(ص) مشاهده می‌شود که به موضوع اعتکاف به صورت پررنگ پرداخته می‌شد و می‌تواند در ایجاد معنویت در فضای جامعه نقش موثری داشته باشد.
مدیرحوزه‌های علمیه سراسر کشور تصریح کردند: امروز نسل جوان ما تشنه معنویت است، متاسفانه عده‌ای با راه‌انداختن عرفان‌های کاذب سعی می‌کنند جوانان ما را به سمت معنویت‌های دروغین ببرند.
آیت‌الله حسینی‌بوشهری با اشاره به توطئه‌های دشمنان دین اذعان داشتند: دشمنان ما سالیان بسیاری است که با توطئه‌های بسیار می‌کوشند از هر طریق ممکن ضربه بزنند و با ایجاد خلا فرهنگی به اهداف خود برسند.
ایشان عنوان داشتند: در این میان بهترین کار حضور جوانان در اعتکاف است تا بتوانند از فضای معنوی این ایام استفاده کرده و در بی اثر کردن توطئه‌های دشمن بکوشند.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشتند: تلاش معتکفین این باشد که خودشان با خدای خودشان باشند و به مسائل حاشیه‌ای نپردازند و همه حواس آنها به اعتکاف و دعا باشد.

دیدگاه‌ها   

محمدعیوضی
#1 محمدعیوضی 1394-08-03 08:20
فضای مجازی به لجن کشیده شده است شما روحانیون باید در فضای مجازی فعالیت داشته باشید شبهه ها مثل نقل و نبات بر سر مردم فرود میاد و جوانان مانده اند با سوالات فراوانی که در ذهن دارند اگر برای این معضل کاری نکنید باید منتظر آینده ای اسف بار باشیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.