دشمن در عین تهدید نظامی به دنبال خلع سلاح ماست93/03/03

http://www.bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476380000000.jpgخطیب خطبه های این هفته نماز جمعه قم که دیروز  در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شدفرمودند : ما گفتیم برخی مسائل همانند اصل غنی سازی، سایت فردو، تعداد سانتریفیوژها به میزان لازم، رآکتور آب سنگین اراک و همچنین توسعه فناوری هسته ای قابل مذاکره نیست.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم  ادامه دادند: اخیرا غربی ها در یک ادعای مضحک گفته اند که درباره موشک ها هم باید مذاکره شود و باید به آنان گفت شما در عین تهدید نظامی ما می خواهید ما را خلع سلاح کنید اما مستکبران بدانند ره به جایی نخواهند برد و پیروزی نهایی از آن ملت ایران خواهد بود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری  با بیان اینکه ما معتقدیم که تحریمها را نباید به مذاکرات گره زد، افزودند: ایران اسلامی منابع طبیعی و انسانی سرشاری دارد و کلام گهربار رهبری که فرمودند اقتصاد ما باید درون زا باشد می بایست خط مشی مسئولان قرار گیرد.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور  در بخش پایانی خطبه های خود به موضوع استفاده از فضای مجازی اشاره کردند و اظهار داشتند: شرایط امروز فضای مجازی همانند رودخانه در حال عبوری است که هر لحظه بر میزان آب آن افزوده می شود که اگر مسیر رودخانه را درست برنامه ریزی نکنیم و از تهدید به سیلاب شدن از آن فرصت نسازیم به سیلی بنیان افکن تبدیل خواهد شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه دادند: ما نمی خواهیم ملت را از فناوری های جدید محروم کنیم و معتقدیم باید برنامه ریزی درستی در خصوص استفاده از فضای مجازی داشته باشیم و نباید به این گفته بسنده کرد که ما به جوانانمان اعتماد داریم.

ایشان با بیان اینکه ما به جوانان خود اعتماد داریم اما به دشمن اعتماد نداریم، افزودند: ما باید شبکه ملی اطلاعات را به عنوان زیرساخت ایجاد کنیم و باید همانند سایر کشورهای دنیا سیستم پالایش در این زمینه داشته باشیم و نباید جوانان را در این عرصه به دست دشمن سپرد و مسئولان نیز در اظهار نظرهای فرهنگی خود نباید به گونه ای صحبت کنند که به دست خودمان فرهنگ را به دست دشمن بسپاریم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.