دشمن ما را به تکفیری ها مشغول کرده تا ذهنمان ازمسئله فلسطین واشغال بیت المقدس دور بماند95/04/12

http://bushehri.net/images/namazjome/1618615.jpgامام جمعه قم فرمودند:دشمن ما را به تکفیری ها مشغول کرده است تا ذهنمان از مسئله فلسطین واشغال بیت المقدس دور بماند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه های نماز جمعه امروز قم که در مصلای قدس برگزار شد، فرمودند: یکی از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، شناخت دشمن است.، در دوران دفاع مقدس فرماندهان تاکتیک های دشمن را شناسایی می کردند و بدون شناسایی نیرو را نمی فرستادند،بعد از این فرمان حمله صادر می شد.

ایشان افزودند:ما ممکن است امکاناتمان خوب باشد و در آمادگی کامل باشیم اما تاکتیک و روش دشمن را نشناسیم،اگر تاکتیک دشمن شناسایی شد روش مقابله با آن هم شناخته می شود.هر جا تاکتیک وروش دشمن را شناختیم توانستیم موفق شویم.

عضو جامعه ی مدرسین حوزه ی علمیه ی قم ضمن تشکر از ملت رشید ایران و مردم ولایت مدار قم به خاطر حضور پر شکوه در راهپیمایی روز قدس ابراز داشتند: دشمن بداند ملت ما سرما و گرمای بالای 40 درجه نمی شناسد و بر اساس آرمان ها حرکت می کند.

ایشان ادامه دادند: روز قدس از یادگار های امام (ره) است که با نگاه راهبردی ایشان به مسائل جهان اسلام مسئله ی قدس و فلسطین را مطرح کردند و امروز بعد از 38 سال در کشورهای مختلف مردم با همه ی نامهربانی هایی که بعضی از سران کشور های اسلامی دارند در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.

امام جمعه ی قم با اشاره به جنایت هایی که رژیم صهیونیستی انجام می دهد فرمودند:از اول ماه رمضان تا کنون 330 نفر که 60 نفر آنها را کودکان فلسطینی تشکیل می دهند در زندان های اسرائیل هستند.

ایشان افزودند:دوست و دشمن می داند با همه ی جنایت ها رژیم صهیونیستی رو به ازمحلال است . روزی اسرائیل تا بیروت آمده بود ولی امروز مجبور است در خاک خودش در مقابل  موشک های حزب الله از خود دفاع کند.

آیت الله حسینی بوشهری فرمودند:نکته ی سوگمندانه ای که باید مطرح کنیم این است که دشمن در قلب جهان اسلام ما را مشغول کرده اند به تکفیری ها تا ذهنمان از مسئله ی فلسطین و اشغال بیت المقدس دور بماند و دردناک تر از آن سران کشور های سعودی وترکیه اند که در آستانه ی روز قدس دست دوستی به سمت رژیم صهیونیستی دراز می کنند این خیانت به امت اسلامی است واز این ها جز این کاری ساخته نیست.

ایشان با اشاره به  سخنان رهبر انقلاب به خالد مشعل دبیر کل دفتر سیاسی حماس فرمودند:اگر همه ی شما به عنوان رهبران گروه های مقاومت دست از جهاد بکشید ملت ما و ملت های اسلامی از رویارویی و جهاد با اسرائیل دست نخواهند کشید.

امام جمعه ی قم با اشاره به جنایاتی که رژیم آل خلیفه در بحرین انجام می دهد افزودند: رژیم بحرین علاوه بر سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم از بعضی علمای دیگر نیز سلب تابعیت کرده وعده ای را هم محکوم به زندان کرده است ، در این بین رهبر عزیزمان جمله جالبی فرمودند:« این شخصیت بزرگ تا کنون مانع از این بود که حرکت انقلابی مردم به فاز حرکت مسلحانه تبدیل شود ».اگر احیانا شما نسبت به آیت الله شیخ عیسی قاسم این گونه رفتار کردید به تعبیر من با دستان خودتان محکومیت و مرگ خودتان را امضا کرده اید.

دیدگاه‌ها   

بهادری
#1 بهادری 1394-08-05 09:40
خدارحمتش کند چه مظلومانه شهید شدند کاش ایران از طریق یمن این جنایت را تلافی می کرد و انتقام کشته شدگان فاجعه منا را می گفت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.