دشمن مشغول طراحی و برنامه‌ریزی است92/07/19

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman.jpegمدیر  حوزه‌های علمیه سراسر کشور حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در استان بوشهر طی سخنانی فرمودند: دشمن همیشه در کمین و در حال جنگ است  گاهی بمباران هوایی می‌کند، گاهی در دریا، گاهی با تحریم اقتصادی فلج‌کننده و گاهی با تهدیدهاشان از یک سو لبخند و از سوی دیگر مشغول  طراحی و توطئه هستند اگر اینها دست برداشتند تا ما هم از یاد شهدا دست برداریم.

ایشان اظهار داشتند: معتقدیم همانطور که سیره نبی‌اکرم امیرالمومنین موقعی که بحثی از ارتباط با دشمن مطرح می شود در آن لحظات هوشمندتر و آگاهتر می شوند.

آیت‌الله حسینی بوشهری در ادامه خاطرنشان ساختند: هرگاه دشمن دم از دوستی و ارتباط می زند آگاهی‌ها و هوشیاری‌ها باید چند برابر شود.

روحانیت باید به نسل جوان آگاهی ببخشد

ایشان با بیان اینکه امروز در سطح بین المللی ترس از اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی دارند، افزودند: در مواضع داخلی بعد از پیروزی انقلاب امروز در خیابان‌ها و فضای مجازی و سایت جز طراحی دشمنان چیزی دیگر مشاهده نمی‌کنیم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان بیان داشتند: امروز روحانیت، رزمندگان و دانشجویان باید به نسل جوان آگاهی ببخشند.

آیت الله حسینی بوشهری اضافه کردند: اگر دشمن فکر نسل جوان را نشانه گرفت و اگر روزی قصد تهاجم کرد و اداره جوان در دست دشمن باشد، آن جوان دیگر نمی‌تواند در برابر دشمن اسلحه به دست بگیرد.

دیدگاه‌ها   

طلبه
#1 طلبه 1394-08-06 16:08
یا حسین کاش بودی تا دلم تنها نبود و کاش در رکابت شهید می شدم و در این اوضاع تنها و تنها به فکر مادیات نبودم که فقط بتوانم زندگی کنم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.