دشمنان انسجام و وحدت مردم عراق را نشانه گرفته اند92/05/28

http://h-bushehri.ir/images/zaman0mohammadrezapoor/IMAGE634400197891875000.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در جواب یکی از خبرنگاران که گفت:در روزهای اخیر همزمان با حوادث مصر، بمب گذاری ها و انفجارهایی را در کشور عراق شاهد بودیم؛ حضرتعالی چه برداشتی از رخدادهای اخیر این کشور اسلامی دارید؟ فرمودند:دشمنان انسجام و وحدت مردم عراق را نشانه گرفته اند

جریان عراق حساب دیگری دارد؛ آمریکایی ها در این کشور به اهداف و خواسته های خود دست پیدا نکردند و از طرفی با توطئه برخی کشورهای مرتجع منطقه، درصدد طراحی توطئه هایی با هدف از بین بردن وحدت و انسجام مردم عراق هستند.

امروز به شکل دموکراسی در کشور عراق شاهد حکومت مردمی هستیم و طوایف و احزاب مختلفی در این حکومت فعالیت دارند و بحث مذهب و به ویژه شیعه و سنی در میان مردم این کشور مطرح نیست.

اما دشمنان براساس نیت ها و اهداف خود نمی خواهند دولت عراق استقرار و ثبات داشته باشد و به همین دلیل بازماندگان حزب بعث به همراه گروه های سیاسی که ارتباط های قوی با بازماندگان رژیم صدام و کشورهای منطقه دارند، نقش جدی در کشتار و انفجارها ایفا می کنند و امکانات مالی و نظامی نیز در اختیار آن ها قرار دارد و پناهندگی سیاسی به این گروه ها نیز نشان از عمق کینه به دولت مردمی عراق را دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.