دشمنان به دنبال بی تفاوت کردن جوانان این مرز و بوم نسبت به آینده کشور هستند93/04/15

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman%2019.jpegحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور  طی سخنانی با اشاره به توطئه های دشمنان نظام علیه ملت ایران بیان داشتند: آنها به دنبال بی تفاوت کردن جوانان این مرز و بوم نسبت به آینده کشور و سست کردن باورها واعتقادات دینی دانش آموزان هستند وحوزویان در کنار مسوولان آموزش و پرورش باید برنامه های مناسبی برای مقابله با هجمه های دشمن تدارک ببینند.
نماینده استان بوشهر درمجلس خبرگان رهبری ادامه دادند: با یک تربیت دینی و توجه به ابعاد اعتقادی و ارزشی می توان اقدام به پرورش نسلی از دانش آموزان کنونی برای آینده این نظام کرد که با همه وجود برای خدمت به آب و خاکشان آماده باشند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر هم گفت: با استفاده از تجارب حوزه های علمیه می توان زمینه تربیت دانش آموزان با آموزه های دینی را فراهم کرد.
وی افزود: تربیت صحیح دانش آموزان در ابعاد دینی، اخلاقی، علمی، آموزشی، اجتماعی و کشف استعدادهای آنان درکنار هدایت و رشد متوازن روحی، معنوی و جسمانی می تواند در قالب همکاری مشترک آموزش و پرورش و حوزه های علمیه ایجاد شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در جزیره خارگ که از آن به عنوان نماد حماسه و مقاومت یاد می شود 50 درصد مدارس تخریبی است.

دیدگاه‌ها   

دانش آموز
#4 دانش آموز 1394-08-13 13:56
خدا شما را همیشه و همه جا حفظ کند
نقل قول کردن
محدثه
#3 محدثه 1394-08-12 04:24
بنده خبرهای شما را دنبال می کردم و خبر از سلامتی شما داشتم اما هرگز تصورش را هم نمی کردم چنین اتفاقی برای شما افتاده باشد
نقل قول کردن
کاظم نورایی
#2 کاظم نورایی 1394-08-12 04:22
با خواندن این خبر شوکه شدم خدا رو شکر که سلامت هستید خواست خدا بود که خداوند سایه شما را مستدام بدارد وگرنه به سفرای ایران رحم نکرده وانها را ربودند
نقل قول کردن
حادثه منا
#1 حادثه منا 1394-08-10 10:47
هرچه لعنت کنم این قوم ظالمین را کمه لعنت خدا بر آل سعود خبیث و وهابیون ملعون.ان شاالله با جدشون یزید محشور بشن. سید دعای مردم پشتت بوده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.