دشمنان به دنبال حذف روحانیت و اسلام از جامعه هستند/ نعمت انقلاب را با پشتیبانی از ولایت فقیه باید پاسخ داد94/10/06

http://bushehri.net/images/busshehri/1/542/58/IMG07304602.JPGمدیر حوزه های علمیه کشور فرمودند: امروز روحانیت به پشتیبانی رهبرمعظم انقلاب، مراجع معظم تقلید و حوزه های علمیه هوشیارتر و بیدارتر از گذشته در برابر هر گونه حرکت نرم و سخت دشمنان خواهد ایستاد.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» دیروز در جمع طلاب و فضلای بوشهری مقیم حوزه علمیه قم در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اظهار داشتند: حق تعالی نعمت های بیشماری را به بشریت عرضه کرده است و اگر ما به شایستگی قدردانی کنیم، طبق وعده الهی بر آن افزوده خواهد شد و اگر ناسپاسی کنیم از آن کم خواهد شد.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه، «ولایت» و «انقلاب» را دو نعمت ارزشمند الهی برشمردند و افزودند: کوتاهی در نعمت ولایت سبب خسران و تبعیت از ولایت موجب اقتدار، برکت و افزایش نعمت در نظام اسلامی می شود.

مدیر حوزه های علمیه کشور بیان داشتند: خداشناسی که اصل اول دین مبین اسلام است، همان باور داشتن، ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند می باشد و اگر کسی این اصل را در نظر نگیرد در واقع فهم درستی از دین نخواهد داشت.

ایشان افزودند: باید بفهیم که خداوند متعال چه نعمت هایی به ما عطا کرده است و در همه حال قدردان این نعمت ها باشیم؛ چرا که اگر در نگهداری از این نعمت ها سستی کنیم قطعاً هیچ تضمینی برای حفظ این نعمات وجود نخواهد داشت.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه  تصریح کردند: ولایت فقیه از جمله نعمت هایی است که کوتاهی در حفظ آن سبب خسران خواهد شد.

ایشان فرمودند: انسان باید بداند که انتظارات و خواسته های خداوند از خلق او چیست و در واقع بداند خداوند برای چه هدفی او را خلق کرده است.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کردند: مؤمن باید بداند چه عواملی سبب می شود که دشمن در عرصه های مختلف نقش آفرینی کند و سعی کند تا با بصیرت با دشمنان مواجه شود.

ایشان ادامه دادند: عده ای مسیری را انتخاب می کنند که مسیر دینداری نیست و همیشه درصدد هستند تا مردم را از مسیر واقعی دور کنند که طبق احادیث و روایات، این عده تعبیر به شیاطین می شوند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه بیان داشتند: نعمت‌های خداوند وسیله آزمایش ما انسان‌ها است، نعمت تکلیف می‌آورد و ابزار آزمایش است و این نعمت و آزمایش، خود نعمتی دیگر از سوی خداوند است، چرا که انسان در سایه این آزمایش‌ها به کمال و تعالی می‌رسد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور تصریح کردند: طلاب و فضلای حوزه های علمیه با رسالتی که بر عهده دارند در سایه نعمت امنیت همواره باید در مسیر افزایش بصیرت مردم و دشمن‌شناسی قدم بر ‌دارند که این خود بزرگترین رسالت و سترگ‌ترین مسئولیت روحانیت است.

ایشان افزودند: روحانیت استمرار بخش حرکت انبیاء است، دشمنان داخلی و خارجی امروز با هدف حذف روحانیت، حذف اسلام را از جامعه دنبال می‌کنند.

آیت الله حسینی بوشهری فرمودند: امروز روحانیت، علما و فضلا با در اختیار داشتن نعمت انقلاب، باید به هر نحو ممکن علیه دشمنان اسلام، انقلاب و خنثی‌سازی توطئه‌های آنها از طریق تریبون‌های نماز جمعه، مساجد و مراکز دینی اقدام کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور ادامه دادند: امروز دشمنان با تمام وجود به صحنه مبارزه علیه اسلام و انقلاب آمده‌اند، دشمنان به دنبال تحمیل فرهنگ خود و به دنبال آن تخریب فرهنگ اسلامی هستند و سپس این روند منجر به تسلیم فرهنگی می‌شود.

عضو خبرگان رهبری بیان داشتند: امروز روحانیت به پشتیبانی رهبرمعظم انقلاب، مراجع معظم تقلید و حوزه های علمیه، هوشیارتر و بیدارتر از گذشته در برابر هر گونه حرکت نرم و سخت دشمنان خواهد ایستاد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.