دولت به وظایف ذاتی خود عمل کند مطالبه‌ای از او نداریم92/06/27

http://h-bushehri.ir/images/busshehri/zaman%2020.jpegمدیر حوزه های علمیه سراسر کشور حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی را از وظایف مهم دولت و رییس جمهور دانستند و تاکید کردند: دولت هایی که سر کار می آیند اگر به وظایف ذاتی خود عمل کنند نیاز نیست تا مطالبه ای از آنان داشته باشیم.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به فعالیت های صورت گرفته برای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص طرح تحول در حوزه، فرمودند: برای تحقق عملی این طرح ما نیازمند چند مرحله کار و تلاش هستیم که باید صورت گیرد.
ایشان تحقق عملی طرح تحول در حوزه های علمیه را نیازمند فرهنگ سازی مناسب در این خصوص دانستند و خاطرنشان کردند: در این رابطه کارهای خوبی صورت گرفته و راهنمایی های رهبر فرزانه انقلاب راهگشای مسأله بوده است.
عضو شورای عالی حوزه علمیه در ادامه سخنان خود ادامه دادند: طرح هایی الآن در شورای عالی حوزه های علمیه از سوی مدیریت به تصویب رسیده است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که ما مشغول برنامه ریزی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص طرح تحول در حوزه هستیم، بیان داشتند: حدود 19 طرح از طرح های مربوط به تحول در شورای عالی حوزه های علمیه تصویب شده و در مدیریت و معاونت های مختلف مشغول عملیاتی شدن است.

عضو هيات امناء جامعه المصطفي در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتظارات حوزه های علمیه از دولت جدید، فرمودند: دولت هایی که سر کار می آیند اگر به وظایف ذاتی خود عمل کنند نیاز نیست تا مطالبه ای از آنان داشته باشیم.  به خصوص رییس جمهور جدید جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین روحانی که خودش تحصیل کرده حوزه علمیه است.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه دادند: جزو برنامه‏های اصلی ایشان رسیدگی به مسائل فرهنگی در کنار مسائل و مشکلات اقتصادی خواهد بود

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.