دولت‌مردان انقلابی بودن خود را به همه کشورها نشان دهند94/06/07

http://bushehri.net/images/namazjome/1618615.jpgامام جمعه قم فرمودند: کشورهایی که با تیم هسته ای ما مذاکره کردند تصور نکنند که دولت مردان از انقلابی گری دست برمی دارند، طبق فرموده مقام معظم رهبری دولت مردان وظیفه دارند تا انقلابی بودن خود را به همه دنیا نشان دهند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه‌های نماز جمعه قم که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد اظهار داشتند: اگر بی ایمانی و خودبرتر بینی در یک جامعه ایجاد شود زمینه ای برای اخوت و برادری باقی نمی‌ماند.

امام جمعه قم با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) افزودند: هیچ امتی پس از پیامبر (ص) دچار مشکل نمی‌شود مگر این که اهل باطل به جای اهل حق بر کرسی بنشینند و افرادی که حق هستند منزوی و گوشه گیر شوند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به آثار و برکات وحدت در جامعه بیان کردند: امام علی (ع) تاکید کردند که کینه‌ها را از دل دور کنید و از تحقیر یکدیگر جلوگیری کنیم چون این اقدامات آثار زیادی را در پی دارد و دشمن این موضوعات را رصد می‌کند تا از این اختلاف سوء‎استفاده کند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه اسلام بر وحدت و پیوند جامعه با یکدیگر تاکید کرده عنوان کردند: انسان دارای دو شخصیت است که یکی از آن‌ها با جامعه مربوط می‌شود و شخصیت دیگر انسان رابطه وی با خداوند است که باید تلاش کند تا در هر دو شخصیت در راستای رضایت الهی گام بردارد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) تصریح کردند: مسلمان برادر دینی خویش را تحقیر نکرده و به وی ظلم نمی‌کند، بیش از 37 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و ما باید از اقداماتی که سبب خدشه دار شدن وحدت جامعه می‌شود جلوگیری کنیم و همدلی و همزبانی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را در کشور جاری کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ایستادگی در برابر دشمنان اسلام اظهار داشتند: دشمن در کفر و ابطال خویش دارای وحدت است و ما در وحدت خود دچار مشکل هستیم که باید در این زمینه اهتمام داشته باشیم و از موضع یکپارچه ای تبعیت کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت تقوا در دین اسلام بیان کردند: امام علی (ع) فرمودند که اگر قلب انسان از تقوا خالی شود فتنه‌های دنیا جایگزین آن می‌شود و اینکه بر تقوا تاکید شده برای این است که قلب مان دارای صفات حسنه و نیکو شود.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان کردند: سالگرد ارتحال آیت الله العظمی حائری را پیش رو داریم که این عالم ربانی نه تنها در قم بلکه در سراسر کشور پایه گذار حوزه علمیه‎ای شد که آثار و برکات بسیاری را برای تشیع ایجاد کرد که همه ما باید تلاش کنیم تا این راه را ادامه بدهیم.

ایشان با اشاره به رشادت‌های رئیس علی دلواری در برابر استکبار تصریح کردند: 12شهریورماه روز مبارزه با استعمار انگلیس و شهادت رئیس علی دلواری است، رئیس علی دستور جهاد را از مراجع وعلما گرفت و به مبارزه علیه استکبار پرداخت و در این راستا پیروز شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.