دومین المپیاد علمی طلاب نخبه در قم آغاز شد93/06/03

http://www.bushehri.net/images/41/658%206.jpgدومین المپیاد علمی طلاب سراسر کشور از سوی معاونت آموزش حوزه های علمیه با حضور حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور،   در مجتمع فرهنگی ولایت قم آغاز به کار کرد.

دومین المپیاد علمی حوزه که با شرکت 130 طلبه نخبه و با هدف شناسایی نخبگان برگزیده و برنامه‌ریزی حمایتی برای آنان، از امروز رسما آغاز شده تا چهارم شهریور ادامه دارد.

از مهمترین برنامه‌های این المپیاد می‌توان به برگزاری کارگاه‌های ادبیات، فقه و اصول و علوم عقلی و نقلی و برگزاری آزمون‌های تستی و تشریحی، دیدار با علما، بازدید از مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و کتابخانه آیت‌الله مرعشی نجفی اشاره کرد.

در آئین افتتاحیه المپیاد دوم علمی، حجج‌اسلام والمسلمین فرهاد عباسی و حامدی، مدیران کل آموزش و مدارج علمی معاونت آموزش و امور حوزه‌های علمیه، پیرامون اهداف برگزاری المپیاد و ارزش و اهمیت علم آموزی و همچنین ضرورت اخلاص در عرصه تحصیل علم به ایراد سخن پرداختند.

سخنرانی حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، و معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، معاون آموزش و امور حوزه‌ها از دیگر برنامه‌های دومین المپیاد علمی طلاب نخبه اعلام شده است

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.