ديدار اعضاي شوراي شهر بوشهر با آيت الله حسيني بوشهري 92/09/15

http://www.bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/236_orig.jpgاعضای شورای شهر بوشهر با نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری دیدار کردند .

در این دیدار در ابتدا برزگرزاده رییس شورا با تشکر از آیت الله حسینی بوشهری حضور چهره های همچون ایشان و آیت الله صفایی بوشهری را مایه افتخار استان دانست.

وی افزود: آیت الله حسینی بوشهری شخصیتی می باشند فرا استانی و ارتباط نزدیکی که با مقام معظم رهبری دارند، مي تواند فرصتي براي استان محسوب شود.

سپس حضرت آیت الله حسینی بوشهری در سخنانی اظهار داشتند: شورای شهر مسئولیت سنگینی است و در این عرصه کار کردن دشواری های خاص خود را دارد، اما در گام اول مهمترین چیزی که باید داشته باشید تدبیر و برنامه ریزی است .

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور  اظهار داشتند: بوشهر یک شهر قدیمی، باستانی و دارای تاریخی کهن است و باید این بافت همانگونه که دیگران در نقاط دیگر حفظ کردند ما نیز آن را در حفظ کنیم. امروز بین بافت قدیم و جدید شهر بوشهر نباید فاصله بیفتد با توجه به رشد ساخت و ساز باید نظارت شما به گونه باشد كه تازه واردی که به بوشهر می آید تناقضی بین بافت قدیم و جدید نبین.

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري همدلی، همیاری و همکاری را رمز موفقیت شورا دانسته و خواستار حمایت از شهردار منتخب شورا شدند. ایشان اظهار داشتند هیچکس معصوم نیست و نقدها نیز باید منصفانه و غیر فردی باشد. 

دیدگاه‌ها   

عمرانی
#1 عمرانی 1394-08-26 09:36
باسلام واحترام وتشکرازسایت وزین شما
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.