راه اندازی آموزش مجازی در دستور کار حوزه قرار ندارد 92/2/9

http://h-bushehri.ir/images/zaman/IMAGE6345730808681578171-e1356345525300.jpgمدیر حوزه های علمیه گفت: حوزه علمیه برای راه اندازی دروس و آموزش های مجازی حوزه به صورت رسمی برنامه ای در دستور کار ندارد.آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در حاشیه بازدید از مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) وابسته به دفتر آیت الله وحید خراسانی و همچنین بخش آموزش های مجازی آن اظهارداشت: طلبه و طلبگی تنها با درک مدرس و استاد میّسر می شود.
وی  افزود: با توجه به انبوه درخواست ها از داخل و خارج کشور مبنی بر راه اندازی آموزش رسمی دروس حوزوی در فضای مجازی زیر نظر مرکز مدیریت حوزه های علمیه، این سبک آموزش هنوز در حوزه راه اندازی نشده و فعلاً در دستور کار قرار ندارد.
عضو شورای عالی حوزه های علمیه اظهارداشت: آنچه فکر ما را در خصوص سیستم آموزش مجازی دروس حوزوی مشغول کرده، نحوه گزینش مجازی در فضای طلبگی است. در مدار طلبگی این سبک آموزش بدون اینکه فرد محیط حوزه، استاد و مدرس را درک کند چطور می تواند همانند طلبه ای که سال ها در حوزه حضور داشته رشد و تعالی پیدا کند؟
آیت الله حسینی بوشهری در ادامه با اشاره به وجود موسسات، مراکز و مدارس حوزوی گفت: وجود چنین مدارس و مراکز با برنامه ریزی مطلوب علمی مکمل کار و رسالت حوزه علمیه هستند و ما تنها نیستیم که در این چارچوپ کار می کنیم.
عضو شورای عالی حوزه در خصوص راه اندازی سیستم آموزش مجازی طلاب در مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) خطاب به دست اندرکاران این سامانه گفت: جذب دانش پژوه در این نوع سیستم بسیار اهمیت دارد که باید با دقت مضاعفی انجام شود

دیدگاه‌ها   

خرم آبادی
#1 خرم آبادی 1394-09-07 09:15
به مردم میگید میلیونی حضور پیدا کنید اما مرز رو می بندند این چه حکایتی است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.