رسیدگی به خانواده شهدا از امور واجب کشور است93/03/13

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman%2027.jpegمعاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مراسم تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر استان قم فرمودند : همانطور که دفاع مقدس بر دوش پدرانتان بود و آنان از جان خویش برای ارزش‌ها گذشتند امروز و آینده این کشور بر دوش شماست و برای دفاع از خون شهدا باید همواره در صحنه باشید با حضور شما هیچکس حق تعرض نمی‌یابد.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»  افزودند:  اگر مشکلی جامعه را تهدید کند باید از مال گذشت اما وقتی دین تهدید می‌شود باید از جان گذشت نه از دین، پدران شما چنین بودند  و امروز شهدا و خانواده معظم ایشان حق بزرگی بر گردن این ملت و مسئولین و حتی  دنیای اسلام دارند چرا که اگر استقامت آنان نبود این انقلاب ماندگار نمی‌شد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور تصریح کردند : شهدای ما انسان‌های معمولی نبودند، پیش بینی‌های آنان نیز همینطور بود، اینها افسانه نیست بلکه واقعیت‌های دوران دفاع مقدس است که برای خانواده شهدا رخ داد.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری در پایان خاطر نشان کردند : امام راحل نسبت به خدمت به خاندان شهدا به مسئولان نظام توصیه می‌کنند تا به امور فرهنگی این عزیزان رسیدگی شود و مقام معظم رهبری نیز دغدغه تحصیل فرنزدان شهدا را مورد تاکید قرار می‌دهند. به فرمایش مقام معظم رهبری هرکس برای این نظام بیشتر خدمت کرده موظف‌تر به حفظ این نظام است.  به همین دلیل شهدا و خانواده ایشان بیشترین خدمت را داشته‌اند و دلسوزتر از ایشان به حفظ و پاسدرای از خون‌های شهدا نیست و هر گاه انقلاب دچار مشکل شود فرزندان شهدا به عنوان صاحبان انقلاب باید همواره در صحنه حضور یابند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.