رشد علمی کشور، علت دشمنی دشمنان نظام است93/05/10

http://www.bushehri.net/images/m_img.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور فرمودند: رشد علمی کشور یکی از علت های اصلی دشمنی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» روز پنجشنبه در  موسسه آموزش عالی پویش، پیشرفت علمی کشور پس از انقلاب را مرهون تلاش های دلسوزان و جوانان کشور ذکر کردند و افزودند: خودباوری و باور به اینکه ما می توانیم باعث شکل گیری پیشرفت علمی و صنعتی کشور شد.
ایشان، حوزه و دانشگاه را دو بال اصلی تعالی علمی کشور برشمردند و افزودند: کشور ایران در صورتی به پیشرفت علمی خود ادامه می دهد که این دوبال مهم علمی کشور همواره با هم بوده و وحدت، همراهی و همدلی خود را حفظ کند.
آیت الله حسینی بوشهری افزودند: حوزه و دانشگاه نقشی یکسان در تحقق رسالت اصلی انقلاب بر عهده دارند و اگر یکی از آنان نباشد دیگری نیز موفق نمی شود.
ایشان بر ضرورت وجود و تربیت دانشمندان علوم مختلف از جمله صنعتی و فنی در کشور تاکید و اضافه کردند: کشور ایران باید در همه علوم و تخصص ها دارای دانشمندان و پژوهشگران متخصص و خلاق باشد تا کشور مسیر ترقی و پیشرفت را سریعتر و بهتر طی کند.
استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به اهمیت علم و علم آموزی در اسلام، آن را امری مورد سفارش و تاکید ذکر کردند و فرمودند: اسلام رمز پیشرفت بشریت را علم دانسته و بر گسترش آن میان آحاد بشر تاکید دارد.
امام جمعه قم با اشاره به ظرفیت استان قم در زمینه توسعه و آموزش علم افزودند: فراهم کردن زمینه تحصیل ، تدریس و آموزش علم عبادت بوده و از ارزش بالایی برخوردار است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.