مسئولان بین مردم باشند و مشکلات را روستا به روستا رصد کنند1402/11/01

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تقدیر از مسئولینی که برای انقلاب اسلامی گامی برداشته‌اند، گفتند: مسئولانن باید بین مردم باشند و مشکلات را روستا به روستا رصد کنند و حتی به این بسنده نکرده و بعد از مدتی ضمن بازخوردگیری از اقدامات انجام شده، ببینند آیا خواسته‌های مردم تأمین شده است یا خیر؟

 

حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در دیدار مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم گفتند: زیارت جامعه و زیارت غدیریه از آثار گرانقدر امام هادی علیه السلام، دو گوهر گرانبها و مایانجت و سربلندی شیعه هستند

 

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با تأکید بر نقش مردم در نظام اسلامی گفتند: در پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر امدادهای غیبی الهی و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه به عنوان معمار انقلاب، نقش مردم یک نقش بی بدیل است.

 

امام جمعه قم با اشاره به تأثیر حضور مردم در صحنه اظهار داشتند: اگر مردم پای کار می‌آمدند، قطعا توفیقات امیرالمؤمنین علیه السلام در زمان حکومتشان بیشتر از این بود. قطعا امام حسن علیه السلام وادار به صلح نمی‌شد. قطعا عاشورایی اتفاق نمی‌افتاد و حتی اکنون شاهد غیبت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف نبودیم.

 

به طور کلی هر کجا مردم حضور داشته‌اند، امامان ما به صحنه آمده‌اند. کما اینکه امیرالمؤمنین -علیه السلام  نیز علت قبول حکومت را حضور و درخواست مردم بیان می‌کنند

 

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کردند: برای اینکه احکام الهی در جامعه اجرا شود باید همراهی و پذیرش عمومی در جامعه رقم بخورد. نمی‌توان و نباید حضور مردم را نادیده گرفت؛ چرا که حضور مردم کلید و رمز موفقیت‌هاست.

 

باید علت حضور یا عدم حضور مردم در صحنه‌های مختلف را مورد بررسی قرار داد؛ چرا که اگر ارزیابی درستی نداشته باشیم، راه حلی نیز پیدا نخواهیم کرد.

 

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با تأکید بر لزوم استفاده از تجربیات تاریخ انقلاب ابراز داشتند: نباید فرصت ها را از دست داد. چهار سال برای مجلس و هشت سال برای خبرگان فرصت داشتیم. اگر در این سال‌ها آسیب شناسی دقیقی صورت گرفته بود و از ظرفیت نخبگان، نیروهای با انگیزه و تجربیات گذشته استفاده شده بود، اکنون اتفاقات بهتری رقم می‌خورد.

 

جایگاه امام قدس سره و رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی جایگاه بی بدیلی است و ما نباید سعی کنیم تا کم کاری‌های خود را با حضور و بیانات ایشان جبران کنیم؛ بلکه باید بیشتر در جامعه حضور مؤثر داشته باشیم.

 

استاد حوزه علمیه قم با تقدیر از تمامی مسئولینی که برای این انقلاب گامی برداشته‌اند، گفتند: مسئولین باید بین مردم باشند و مشکلات مردم را روستا به روستا رصد کنند و حتی به این بسنده نکرده و بعد از مدتی ضمن بازخورد گیری از اقدامات انجام شده، ببینند که آیا خواسته‌های مردم تأمین شده است یا خیر؟

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان خواستار توجه و تمرکز احزاب سیاسی مختلف بر مشترکات شدند و ابراز داشتند: احزاب سیاسی هر کدام نماینده بخشی از مردم هستند ولی باید در مشترکاتی مانند حفظ نظام اسلامی با یکدیگر هم افزایی کنند؛ چرا که حفظ نظام، جایگاه رهبری و این انقلاب جزء مسئولیت‌های اصلی ماست و همه در یک کشتی نشسته‌ایم.

 

دیدگاه‌ها   

میترا
#16 میترا 1402-09-14 08:29
عشق است رهبر ایران دمش گرم
نقل قول کردن
لیلا ب
#15 لیلا ب 1402-06-21 05:37
رهبری رو با رئیس جمهور آمریکا مقایسه می کردم دیدم هشتاد ساله است رهبر ما سلامت و قوی و بایدن عقلش زائل شده دیوانه شده
نقل قول کردن
علی
#14 علی 1402-05-31 11:14
تنها امید من تو این کشور فقط رهبر زیبای ماست به عشق او ماندم و می مانم
نقل قول کردن
مسییب رضایی
#13 مسییب رضایی 1402-03-10 11:41
رهبری معظم انقلاب جان بر کفانی دارد که اراده کند در صحنه ها حضور پیدا می کنند و برایش جان می دهند
نقل قول کردن
خوری
#12 خوری 1402-02-29 17:29
آیت الله بوشهری خیلی شبیه رهبر هستند هم جدی و هم دوست داشتنی هستند
نقل قول کردن
فرزین
#11 فرزین 1402-01-23 10:17
به کوری چشم دشمنان رهبری مقتدر داریم که در سن هفتاد و چند سالگی بدون عصا خطبه نماز جمعه برگزار می کنه
نقل قول کردن
بنیامین
#10 بنیامین 1402-01-18 10:05
سلام رهبری بهترین نعمت است وی تبلیغ دشمن چنان گسترده است که مغز مردم رو در دست گرفتند کی مسئولین می خوان بیدار بشوند
نقل قول کردن
دانیال
#9 دانیال 1402-01-10 16:59
سلام به جرات میشه گفت بهترین کسی که در طول تاریخ بر ایران حکومت کرد و تکه ای از ایران جدا نشد رهبری ایران بود
نقل قول کردن
رنجبر
#8 رنجبر 1402-01-04 15:37
جان ناقابلم فدای رهبر حکیم ایران اسلامی دشمنان از تدبیرهای رهبری در رنج و عذاب است
نقل قول کردن
maryam
#7 maryam 1401-12-21 08:41
زنده باد رهبر فرزانه ما دشمن را به زانو درآورده است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.