روایت آیت الله حسینی بوشهری از جنگ خاموش غرب93/07/02

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman2%2016.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» ماهواره و فضای مجازی را دشمن خاموش دانستند و تأکید کردند: امروز دشمن ما چهره عوض کرده است؛ با تفنگ، تانک، هواپیما و دیگر وسایل نظامی وارد میدان نشده است بلکه امروز دشمن در خانه‌های ما است.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید مدارس در مدرسه ماندگار شیخ صدوق قم به ایراد سخن پرداختند و استقامت، ایمان و مقاومت را از پیام‌های دفاع مقدس برای ملت دانستند.

ایشان افزودند: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس ضمن بیرون کردن دشمنان به پیروزی رسیدند که در طول تاریخ ایران اسلامی سابقه نداشت، این پیروزی در سایه استقامت، پایداری، تلاش و مجاهدت محقق شد.

امام جمعه قم با بیان اینکه رزمندگان با همت، عشق و پایداری پای کار ماندند، خاطرنشان کردند: روزهایی بر این بزرگواران گذشت که آبی برای آشامیدن و غذایی برای خوردن نداشتند، پیام این پایداری و استقامت به نسل جوانان این است که در راه علم، دانش و دانش اندوزی نهایت تلاش خود را انجام دهند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با تأکید بر استفاده حداکثری از سرمایه عمر خطاب به دانش آموزان بیان داشتند: عمر بسیار سریع می‌گذرد آن را در راه بطالت نگذرانید.

ایشان تصریح کردند: این نشاط و شادابی جوانی همیشه نیست، تا نشاط دارید با حضور در کلاس‌های درس به پیشرفت کشور کمک کنید؛ چرا که به هر میزان دانش آموزان از نظر علمی رشد کنند، رتبه علمی کشور در سطح جهانی نیز بالا می‌رود. مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور حفظ معنویت را مهم‌ترین عامل پیروزی افراد در اهداف خود خواندند و اظهار داشتند: اگر فرد رابطه خود را با خدا اصلاح کند خدا نیز رابطه او را با مردم اصلاح می‌کند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم یادآور شدند: در بعد معنوی کار و تلاش کرده و انس با قرآن را سرلوح کارهای خود قرار دهید؛ به اقامه نماز مقید باشید، به هر میزان معنویت افزایش یابد پیروزی نیز بیشتر می‌شود.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان در برابر دشمنی می‌جنگیدند که از نظر نظامی مجهز بوده و بخشی از خاک ایران اسلامی را گرفته بود، اظهار داشتند: نوک سلاح‌های دشمن به سمت ملت ما بود و دشمنان جنگ عجیبی راه انداخته بودند.

ایشان  تأکید کردند: ولی در آن زمان تعداد تجهیزات دشمن مشخص بود؛ امروز دشمن ما چهره عوض کرده است؛ با تفنگ، تانک، هواپیما و دیگر وسایل نظامی وارد میدان نشده است، بلکه امروز دشمن در خانه‌های ما است، فضای مجازی، سایت‌ها و ماهواره‌ها، دشمن خاموش هستند که گلوله شلیک نکرده و بمبی را نمی‌اندازند. 

دیدگاه‌ها   

مقیاس
#2 مقیاس 1394-09-27 09:20
خدا پدر و مادرت رو بیامرزد که حق رو بان کردید با وجود اینکه در راس نظام قرار دارید
نقل قول کردن
جعفری
#1 جعفری 1394-09-26 20:56
مطالب عالی بودند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.