روایت آیت‌الله حسینی‌بوشهری از عنایت حضرت معصومه(س) به حوزه‌های علمیه93/06/08

http://www.bushehri.net/images/41/658%206.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور فرمودند: هنگامی که دچار بیماری قلبی شده بودم، به حضرت معصومه(س) گله کردم و شخصی خوابی دید و در خواب حضرت به او فرمودند «به سید هاشم بگویید از ما گلایه نکند، خیال می کند به تنهایی حوزه های علمیه را اداره می کند».

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» مدیر حوزه های علمیه کشور در دیدار با کاروان «زیر سایه خورشید» خادمین حرم رضوی ، با تاکید بر این که نوکری آستان اهل بیت(ع) بی پاسخ نمی ماند، اظهار کردند: اهل بیت(ع) شاهد اعمال و رفتار ما هستند، لذا باید محبت آنان را به خود جلب کنیم، البته این کار نباید شعاری و صرف ادعا باشد.

مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) ، افزودند: نبی مکرم اسلام(ص)فرمودند:برای هرچیزی پایه و اساسی وجود دارد و اساس و پایه اسلام نیز محبت ما اهل بیت است و باز در روایت دیگری آمده است که حب ما اهل بیت باعث آمرزش گناهان و افزایش حسنات در پرونده اعمال می شود؛ بنابراین باید همه ما باید در درجه اول اهل بیت(ع)را بشناسیم و نسبت به آنان معرفت پیدا کنیم و از آنان اطاعت کرده و در نهایت نیز با تمام وجود به این بزرگواران عشق بورزیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که محبت و معرفت نسبت به اهل بیت(ع) باید دوطرفه باشد، خاطرنشان ساختند: کاری کنیم حضرات معصومین(ع) نیز ما را بشناسند و جزء محبین و شیعیان واقعی خود به حساب آورند، برای این کار باید تمام زوایای زندگیمان بوی خدایی بدهد.

آیت الله حسینی بوشهری تاکید کردند: باید بدانیم که براساس تاکید قرآن کریم، اهل بیت(ع) شاهد اعمال و رفتار ما هستند، لذا باید تمام تلاشمان این باشد که محبت آنان را به خود جلب کنیم، البته این کار نباید شعاری و صرف ادعا باشد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.