روحانيت مي تواند جامعه را از آفات نجات دهد94/05/26

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman2%2020.jpgاز بزرگترين پرچمداران روحانيت، شيخ فضل الله نوري بود، اين شيخ با حرکت خود نشان داد که روحانيت تأثيرگذارترين قشر در جامعه است و مي تواند جامعه را از آفات نجات دهد.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در بيستمين گردهمايي طلاب، فضلا و روحانيت طبس که در مجتمع فرهنگي نرجس خاتون  شهر مقدس قم برگزار شد با تبرک ميلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع)، دهه کرامت را دهه اداي تکليف دانستند و بيان داشتند: نبايد از اين روز و دهه به راحتي گذشت.

مدير حوزه هاي علميه کشور به ويژگي شخصيتي حضرت معصومه(س) اشاره کردند و خاطر نشان ساختند: کريمه، عالمه، محدثه و... از جمله ويژگي های حضرت فاطمه معصومه(س) است و نبايد جامعه ديني از عظمت اين بانو غافل شود.

آيت الله حسيني بوشهري فرمودند: کرامت، خدمت به خلق، احساس مسئوليت و عبادت نيز از جمله خصوصيات امامزادگان و حضرت فاطمه معصومه(س) است و وظيفه داريم سبک زندگي امامان و معصومين(ع) را در زندگي به اجرا در بياوريم.

ایشان در ادامه به جايگاه روحانيت شيعه و وظيفه او در عصر کنوني اشاره کردند و بيان داشتند: حُسن بزرگ و پيام اين‎گونه گردهمايي‎ها، همدلي، صفا، صميميت و يکپارچگي است.

مدير حوزه هاي علميه کشور ابراز داشتند: روحانيت در طول تاريخ براي دين و آرمان ها جان فشاني هاي زيادي کرده تا اين بيرق و علم اسلام، براي هميشه بماند و اين درحالي است که خدمتگزاران اين عرصه براي خود قدمي بر نمي‎دارند.

عضو خبرگان رهبري فرمودند: از بزرگترين پرچم داران شيخ فضل الله نوري بود، اين شيخ با حرکت خود نشان داد که روحانيت تاثيرگذارترين قشر در جامعه است و مي تواند جامعه را از آفات نجات دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.