روحانیت 6 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد93/07/06

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman2%203.jpgمدیر حوزه‎های علمیه کشور حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» طی سخنانی در نخستین شب از برپایی نمایشگاه «یاد یاران» بر لزوم تکریم رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت و خانواده های معظم شهدا و جانبازان تأکید کردند و افزودند: روحانیت عزیز در کنار سایر اقشار مردم حضور بسیار پر رنگی در جبهه‎های حق علیه باطل داشت و 20 هزار روحانی رزمنده در جنگ تحمیلی حضور داشت.

نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که روحانیت 6 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد، ابراز داشتند: روحانیت با لباس زیبای رزمندگی و جهاد فی سبیل الله وارد صحنه شد و حماسه‎های درخشانی خلق کرد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خاطرات جنگ، گنجینه تمام نشدنی برای آیندگان است، اظهار داشتند: هنرمندان، نویسندگان و حوزویان باید بتوانند از چنین معدن و گنجینه‎ای، برای نسل‎های بعدی استفاده کنند، هر چند متأسفانه در این باره، کم کاری کرده‎ایم و باید آن را جبران کنیم.

مدیر حوزه‎های علمیه کشور با بیان اینکه برای تکریم و تجلیل از رشادت‎های دفاع مقدس باید خاطرات را همیشه زنده نگه داشت، ادامه دادند: در تمام کشور از جمله شهر مقدس قم به همت مسئولان از جمله شهرداری و شورای شهر می‎بایست موزه‎هایی برای تمام سال در زمینه حفظ خاطرات و آثار دفاع مقدس ایجاد شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به تحولات اخیر منطقه به ویژه در عراق، ابراز داشتند: امروز مردم عراق با تمام وجود صداقت ایران و مسئولان ایرانی را در مبارزه با داعش لمس کرده‎اند و به راستی اگر فتوای مرجعیت و حمایت‎های ایران نبود، چه بسا امروز بغداد در اشغال تروریست‎های تکفیری بود.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به ادعای مضحک و دروغین آمریکایی‎ها و غربی‎ها در مقابله با داعش، بیان کردند: غربی‎ها خود گروهک تروریستی داعش را به وجود آوردند و حالا ادعای مبارزه با آن را دارند، حال آنکه ایران اسلامی از همان آغاز ماجرا، در این امر در کنار مردم عراق بود.

ایشان با بیان اینکه امروز انقلابیون یمن، راه مبارزه را از امام و انقلاب اسلامی ایران فرا گرفته‎اند، خاطرنشان کردند: انقلابیون مظلوم دنیا از جمله غزه به خوبی دریافته‎اند که راه و پناه اصلی همانا اسلام است و امروز ام القرای جهان اسلام، ایران می‎باشد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.