روحانیت حافظ ولایت فقیه و حکومت اسلامی است92/12/06

http://bushehri.net/images/zamanmmm/7.jpgمدیر حوزه های علمیه کل کشور  روحانیت را حافظان ولایت فقیه و حکومت اسلامی دانستند و فرمودند: برای حفظ نعمت حکومت اسلامی رعایت اعتدال در همه جوانب ضروری است

حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، روحانیت را حافظان ولایت فقیه و حکومت اسلامی دانستند و فرمودند: روحانیان در حال حاضر وظایف سنگینی بر عهده دارند و باید از نعمت‌هایی که در کشور وجود دارد، نهایت استفاده را بکنند زیرا بی‌تفاوتی نسبت به نعمت‌ها، به کشور ضربه می‌زند.
نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بر رعایت اعتدال در همه امور تأکید کردند وبیان داشتند: همه مردم به ویژه روحانیت موظفند به بهترین شکل از نعمت‌های الهی استفاده کنند و در این مسیر از ظرفیت فعالیت های فرهنگی بی بهره نمانند.
ایشان ولایت فقیه و حکومت اسلامی را دو نعمت بزرگ الهی دانستند و افزودند: امروز این دو نعمت در اختیار ما است و شکرانه این نعمت ها استفاده حداکثری و صیانت از آنهاست که در غیر این صورت کفران نعمت کرده ایم.
آیت‌الله حسینی بوشهری ساخت فیلم هایی که به روحانیت توهین می شود را هدایت شده از طرف استکبار دانستند و بیان داشتند: توهین به روحانیت، در اصل توهین به مردم است، چرا که روحانیت در اصول و اعتقادات مردم جای دارند.

ایشان روحانیت را استمرار بخش حرکت انبیا دانستند و تصریح کردند: اگرچه برخی تلاش می‌کنند که این نعمت را بگیرند اما این تلاش‌های آنها نتیجه‌ای ندارد.

ایشان با اشاره به ساخت فیلم‌هایی برای از بین بردن چهره روحانیت اظهار داشتند: برخی افراد تلاش می‌کنند که چهره روحانیت را تخریب کنند اما عمل آنها برای ضربه زدن به روحانیت، در اصل به ریشه مردم ضربه می‌زند زیرا روحانیت بسیار عظیم بوده و تنها در درس خلاصه نمی‌شود.

استاد سطوح عالی حوزه های علمیه  با اشاره به ضرورت استفاده از نعمت انقلاب اسلامی، فرمودند: این نعمت نعمت دومی است که در اختیار ما بوده و باید در این زمینه بسیار دقت داشته باشیم و از آن حراست کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری رشد حوزه های علمیه را مانعی برای ترویج فرق ضاله عنوان و خاطرنشان کردند: ما نباید اجازه دهیم که فرقه‌های غیر الهی به اهداف خود برسند و با رشد حوزه های علمیه، مانع تاثیرگذاری دشمنان شویم

 

دیدگاه‌ها   

مصباح
#7 مصباح 1394-10-05 07:46
لعنت به ظالم جواب این ظلمها را بزودی زود در رکاب آقا امام زمان(عج) به دشمنان خواهیم داد ان شاالله
نقل قول کردن
نوکران
#6 نوکران 1394-10-04 12:09
ارتش نیجریه در یورش به حسینیه بقیه الله در شهر زاریا ده ها تن از شیعیان عضو جنبش اسلامی این کشور را به خاک و خون کشید بعضی ها مثل رئیس جمهوری بی غیرت حتی تسلیت نگفتند
نقل قول کردن
ناشناس
#5 ناشناس 1394-10-02 15:34
لعنت خدا بر دشمنان شیعه خاک بر سر مجامع بین المللی کنند این بندگان خدا چه فرقی با کشتگان حوادث پاریس دارند؟ پس چرا همه شون ساکت که چه عرض کنم ..... شدند؟!!!
نقل قول کردن
شیعه
#4 شیعه 1394-10-01 14:03
قلبم از گریه داشت کنده می شد چه رسم انسانیت است مرگ بر بوهاری آدمکش و آدمخوار!
سزای این عملت را خواهی دید خبیث!
بجای مبارزه با گروه تروریستی بوکوحرام به این انسانهای بی گناه حمله میکنی آخه به چه گناهی؟
شاید صرفاً به خواست اربابان وهابی و صهیونیستت!
لعنت خدا و رسولش بر تو و رئیس ستاد ارتشت باد.
نقل قول کردن
سیروس مقدم
#3 سیروس مقدم 1394-10-01 14:01
این بد جنایتی بود بد باج دادن دولت های مسخره افریقایی به شورشی های وهابی و داعشی...خداوند از کسانیکه این کاررو انجام دادن نگذره مرگ بر ناتو وامریکای جنایتکار
نقل قول کردن
رضا رضایی
#2 رضا رضایی 1394-09-30 15:10
ای خدا لعنتشون کنه چه بیرحمانه کشتند شیعیان ائمه اطهار همواره در طول تاریخ مظلویت را از امامانشان به ارث بردند به امید ظهور منتقم .
یا مهدی عالم بفدایت ... ادرکنا...
نقل قول کردن
حسین پاکدل
#1 حسین پاکدل 1394-09-29 06:16
چه مظلومانه به جرم شیعه بودن شهید شدندخدایا تا به کی ظلم و ستم بر شیعیان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.