روند آموزشی حوزه را به سوی‌ پژوهش‌محوری سوق خواهیم داد 93/11/06

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2031.jpegمدیر حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه امروز رویکرد حوزه به سمت کارهای پژوهشی است، فرمودند: معاونت پژوهش به گونه ای برنامه ریزی کند تا حوزویان در آینده پاسخگوی نیازهای حوزه، جامعه اسلامی و بین الملل باشند.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» در گفت وگو با خبرنگار یکی از  خبرگزاری ها با اشاره به برگزاری همایش کتاب سال حوزه، اظهار داشتند: معاونت پژوهشی حوزه هرساله برنامه‌های خوبی از جمله همایش «کتاب سال حوزه» را طراحی و اجرا می کند  که امسال شانزدهمین دوره آن برگزار شد.

ایشان تصریح کردند: در شانزدهمین دوره همایش کتاب سال حوزه، آثار تعدادی از فرزانگان و پژوهشگران حوزه به عنوان برگزیده، شایسته تقدیر و قابل تحسین انتخاب شدند.

مدیر حوزه های علمیه کشور افزودند: همچنین آیت الله  العظمی مکارم شیرازی به عنوان شخصیت فقهی و تفسیری و حجت الاسلام والمسلمین حسینی جلالی به عنوان محقق برجسته در این اجلاس تقدیر شدند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه امروز رویکرد حوزه به سمت کارهای پژوهشی است، تصریح کردند: اقدامات آموزشی حوزه را به سمت و سوی پژوهش سوق خواهیم داد.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کردند: امیدواریم معاونت پژوهش به گونه ای برنامه ها را تدوین کند که حوزویان علاوه بر رفع نیازهای حوزه به مطالبات و نیازهای جامعه اسلامی و بین الملل نیز در آینده بپردازند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.