رونمایی از کتاب های جدید مرکز پاسخگویی به شبهات حوزه در نمایشگاه کتاب95/02/24

http://bushehri.net/images/0000/2/1/232/57555/IMG12515874.jpgمراسم رونمایی از ده جلد کتاب مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم، با حضور حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در محل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.

گفتنی است؛ در این مراسم که با حضور آیات حسینی بوشهری و ری شهری و همچنین سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد برگزار شد، کتاب های ده گانه سلامت قرآن از تناقض، تاریخچه روحانیت شیعه، سیره نظامی امیرالمومنین علیه السلام، استبداد، استعمار و بهائیت، عدل و حکمت، وحی در محضر علما، خاتمیت، فلسفه احکام، رابطه روحانیت و نظام اسلامی از منظر امام و رهبری و همچنین کتاب نقد پسا سکولاریسم رونمایی شدند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به کتب ده گانه ای که عصر دیروز رونمایی شد، اظهار داشتند: کتاب «سلامت قرآن از تناقض» پاسخگوی یکی از شبهاتی است که در فضای مجازی برای به چالش کشاندن قرآن کریم، معاد و توحید مطرح می شود.

ایشان افزودند: کتاب «کارکرد روحانیت شیعه» از دیگر کتبی است که نشان می دهد روحانیت در هر عصر و زمان در حد مرجعیت اعلا مقابل ظلم و استبداد ایستاده است.

عضو جامعه مدرسین ادامه دادند: امروز در فضای جامعه نیروهای مسلح ما از جمله ارتش، سپاه و بسیج نیاز جدی دارند تا با سیره امیرالمومنین (علیه السلام) و تدابیر ایشان در دشمن شناسی و دوست شناسی و امور نظامی آشنا شوند، لذا کتاب «سیره نظامی امیر المومنین علیه السلام» نیاز روز جامعه است.

ایشان تصریح کردند: کتاب «استعمار، استبداد و بهائیت» و کتاب «وحی در محضر علما»، کتاب «نقد پساسکولاریسم» و همچنین «خاتمیت» نیز پاسخگوی شبهات برای جوانان بوده، جوان پرسشدار را با فلسفه احکام الهی آشنا می کند.

مدیر حوزه های علمیه کشور در پایان فرمودند: لازم است، در برنامه ریزی هایمان آینده دور و تاثیرگذار را ببینیم که کتاب از جمله کارهای ماندگار و تاثیرگذار در این راستا می باشد.

دیدگاه‌ها   

علوی
#1 علوی 1394-10-07 08:19
ای کاش زمان ما هم اینقدر روی یادگیری زبان تاکید می کردند زبان مادریمان را به سختی حرف می زنیم چه برسد که زبان خارجی سخن بگوییم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.