رژیم صهیونیستی رو به نابودی است95/04/12

http://bushehri.net/images/namazjome/521%206.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، در سخنانی با تقدیر از حضور گسترده مردم انقلابی قم و سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشتند: ملت ما سرما و گرما نمی‌شناسند و امروز در این هوای گرم در صحنه حاضر شدند و نشان دادند که تنها بر اساس آرمان‌های خود حرکت می‌کنند.

ایشان روز قدس را از یادگاران ارزشمند امام راحل برشمردند و افزودند: امام راحل با نگاه راهبردی خود مسئله فلسطین را مطرح کردند و امروز بعد از ۳۸ سال می‌بینیم که ملت ایران و سایر و ملت‌های اسلامی این روز را گرامی می‌دارند و در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند.

امام جمعه قم عنوان کردند: امروز بیش از ۶۰ سال از اشغال فلسطین می‌گذرد و در طی این مدت رژیم صهیونیستی جنایت‌های بی‌شماری علیه ملت فلسطین خلق کرده است.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: دشمنان قدس شریف و مردم فلسطین جنایتی نیست که در طی این مدت انجام نداده باشند و هیچگاه ترحمی از خود نشان ندادند.

ایشان اضافه کردند: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۳۳۰ نفر در زندان‌های رژیم صهیونیستی هستند اما آنها بدانند که با این همه جنایت‌ها رژیم صهیونیستی هر روز رو به نابودی است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور ابراز داشتند: رژیم صهیونیستی روزی تا بیروت آمده بود اما امروز اسرائیل در خاک خود از خود دفاع می‌کند و روز به روز در حال عقب نشینی است.

ایشان فرمودند: رژیم اشغالگر قدس می‌دانند اگر بار دیگر حمله کند در مدت زمان اندکی مورد هدف هزاران موشک حزب الله لبنان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها   

مجمدمهدی کیانی
#1 مجمدمهدی کیانی 1394-10-09 10:27
خدالعنت کنه آمریکا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.