زمينه استفاده درست از فضاي مجازي را فراهم کنيم94/06/05

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman2%202.jpgعضو خبرگان رهبري، در دومين هم انديشي نقش حوزه هاي علميه و بسيج طی سخنانی با اشاره به ايجاد فضاي مجازي در کشور و روي آوردن قشر جوان به اين عرصه فرمودند: نبايد آنان را از امکانات فضاي مجازي پرهيز دهيم بلکه بايد زمينه استفاده درست از آن را براي آنها فراهم کنيم و به آسيب هاي اجتماعي توجه نموده و برنامه هاي دشمن را رصد کنيم، چرا که آنها مي خواهند فضاي فرهنگي جامعه ما را مديريت کنند ما بايد در عرصه تحقق عدالت اجتماعي و مبارزه با تبعيض و ظلم خود متکفل آن باشيم  نه ديگران!

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته»  اقرار به اشتباهات در عرصه هاي مختلف را لازم دانستند و فرمودند : بايد آسيب ها را برطرف کنيم و از اينکه در کارهايمان مرتکب اشتباه شديم خود را سرزنش نکنيم و جوري نباشد که ديگران کاستي ها و کمبود ها را به ما گوشزد کنند، همانطوري که امام و رهبر معظم انقلاب خود اينگونه اند.

آيت الله حسيني بوشهري در پايان تبديل نمودن تهديد ها را به فرصت از ديگر وظايف روحانيت عنوان کردند و بیان کردند: متاسفانه در برخي مواقع برعکس اين قضيه عمل کرده ايم.

مدير حوزه هاي علميه کشور ، تبليغ موجود را پاسخگوي نياز جامعه امروزي ندانستند و افزودند: ما براي جنگ فيزيکي در عرصه دفاع مقدس تعداد زيادي شهيد جانباز و اسير داديم اما در جنگ نرم که مراحل آن سخت تر از عرصه جنگ فيزيکي است چه تعداد جان برکف براي دفاع از فرهنگ و کشور ثبت نام کرده اند؟ در حاليکه  امروز  کانون هاي فکري ما را گرفته اند و بايد اقدام عاجل شود.

دیدگاه‌ها   

امیرعلی
#1 امیرعلی 1394-10-12 07:50
از این بابت خدا را شکر میکنم چون بنده یک روانشناس هستم و میدانستم جهان دارد روی کودکان کار میکند اما ما همچنان بی خیال بودیم حالا به هر دلیل اما امروز خوشحالم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.