زندگی مجردی بلای جامعه کنونی است92/07/12

http://www.bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476367812500.jpgامام جمعه قم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم  با اشاره به مناسبت‌های این هفته و با بیان اینکه اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت فاطمه زهرا(س) و امام علی(ع) است؛ یادآور شدند: ازدواج موجب مسئولیت پذیری می‌شود و اهمیت ازدواج بر کسی پوشیده نیست اما متاسفانه تاخیر در ازدواج دختران و پسران موجب بروز ناهنجاری‌ها و مفاسدی شده است که توجه پدران و مادران و مسئولان را می‌طلبد.

ایشان با بیان اینکه زندگی مجردی بلای جامعه کنونی است؛ افزودند: لازم است مسئولان با ارائه امکانات و وام‌هایی برای ازدواج جوانان برنامه‌های داشته باشند و همچنین جوانان نیز سطح توقعات خود را پایین آورند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به روز جهانی کودک افزودند: اسلام بر کودکان توجه بسیاری دارد و همواره تاکید داشته است که با فرزندانتان با مهربانی و عطوفت رفتار کنید و آن‌ها را دوست بدارید.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به فرارسیدن شهادت امام جواد (ع) بیان کردند: در سخنان این امام (ع) نکته‌هایی وجود دارد که بهترین سبک زندگی و راه و رسم زندگی را نشان می‌دهد و یکی از آن داشتن دوست خوب در زندگی است که در سایه آن بهشت بر انسان تضمین شده است.

امام جمعه قم عنوان کردند: انصاف در معاشرت، عدم تعددی به حقوق دیگران، داشتن قلبی مهربان نسبت به افراد و خصومت نداشتن با کسی که هنوز نمی‌دانیم آن شخص با ما دشمن است یا نه از جمله مواردی است که امام جواد (ع) بر آن تاکید دارد.

دیدگاه‌ها   

ساقی
#4 ساقی 1394-10-18 08:24
خدا لعنت کند مسئولین عربستان را چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است .کشوری که بجای نوشابه از ادرار شتر مصرف می کنند .قدرت تصمیم گیریشان وعقلشان همینه.رابطه را قطع کنند ببینند کی ضرر میکنه.فرداها مشخص میشه وتمام عالم متوجه میشوند هرچند گنده ترازآنها هم رفتند وبعد باسرافکنده گی برگشتند.فقط برای برگشتشان به این راحتی نگذاریم برگردند
نقل قول کردن
رحیمی نژاد
#3 رحیمی نژاد 1394-10-17 15:42
من این را ی دانم که عاقبت چاه کن ته چاه است. مطمئنا همان ظلمی که آل سقوط و دار و دسته وحوش منطقه ای در حق دیگران کردند روزی به سراغ خودشان خواهد آمد
نقل قول کردن
ابراهیمی
#2 ابراهیمی 1394-10-16 15:48
نظرم عربستان، یاد دارد نمی دهد نمی دهد وقتی که کارش سخت میشه یک دفعه وعده ی چندین میلیون دلار می دهد که همه ی کشورهای فقیر را وسوسه می کند
نقل قول کردن
ایرانی
#1 ایرانی 1394-10-16 08:02
دشمن قصد تحت فشار ایران را داشت و به مقصودش رسید آتش زدن کنسولگری هم کار خودشان بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.