سابقه بدعهدي 1+5 را در قرارداد الجزاير به ياد داريم94/04/28

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2044.jpegمديرحوزه هاي علميه کشورفرمودند : با توافقي که در وين شد، نبايد پنداشت که کار تمام شده است و اين در حالي است که ما سابقه بدعهدي برخي از کشورهاي گروه 1+5 را در قرارداد الجزايز به ياد داريم.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه هاي نمازعيد فطر که در مسجد مقدس جمکران برپا شد، اظهارداشتند:با اين توافق ما در ابتداي راه هستيم و نبايد تصّور کرد کار تمام شده چرا که اين توافق بايد براي بررسي و تاييد به پايتخت کشورهاي عضو برود و حتي پس از تاييد و تصويب نياز به مراقبت هاي لازم دارد چراکه سابقه بدعهدي برخي کشورهاي غربي براي ما ثابت شده است.

معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم ضمن تشکر و حمايت از تيم مذاکره کننده هسته اي کشورمان، بيان داشتند: بارها از رسانه ها درباره زياده خواهي و سخنان سران آمريکا شنيده ايد که گفته اند اگر اين قدرت و اختيار را داشتند بدون ترديد « پيچ و مهره » فعاليت هاي هسته اي ايران را باز مي کردند، اما تنها ايستادگي و مقاومت ملت بصير و ولايت مدار ايران اسلامي آنان را مجبور به مذاکره کرد.

عضو خبرگان رهبري ادامه دادند: امروز نام ايران اسلامي در جهان پرآوازه شده است دشمن بداند نه دشمني ما با استکبار و نه دشمني استکبار با ما تمام نشده است و اين در راهپيمايي هاي ما کاملا مشخص است.

آيت الله حسيني بوشهري  در بخش ديگري از سخنانش به سالروز پذيرش قطعنامه 598 شوراي امنيت اشاره و ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس بیان کردند: در آن روزهاي همه قدرتهاي جهاني با همه توان و ادوات جنگي يکپارچه حزب بعث صدام را حمايت کردند و با رشادت و ايستادگي جوانان ما حتي يک وجب از ميهن اسلامي را به دشمن نداده ايم و امروز با گذشت بيش از دو دهه از آن روزگار امروز صدام کجاست؟ امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي به کجا رسيده؟

ایشان تصريح کردند: آنچه امروز به برکت انقلاب و وجود رهبري فرزانه انقلاب اسلامي و تلاش هاي همه جانبه مسئولان نظام « امنيت» و « آرامش» دو نعمت الهي است که در کشور ما وجود دارد و اين در حالي است که ملت مظلوم يمن با هجمه همه جانبه چندين کشور عربي به خاک و خون کشيده شده اند.

مديرحوزه هاي علميه کشور افزودند: طبق گزارش هاي رسيده ملت مظلوم يمن در شرايط بد بهداشتي و غذايي به سر مي برند و ما موظفيم در برابر هم کيشان خود آستين بالا زده و هر آنچه در توان داريم به ايشان هديه کنيم.

عضو خبرگان رهبري در خطبه نخست نماز عيد فطر که با حضور خيل کثير عاشقان عصمت و طهارت (ع) در مسجد مقدس جمکران برپا شد، با دعوت همگان به تقواي الهي اظهارداشتند: امروز عيد فطر است و اين روز داراي ويژگي هاي ممتازي نسبت به ساير اعياد مذهبي دارد.

آيت الله حسيني بوشهري افزودند: « بازگشت به فطرت »، « مرتفع و يا برطرف ساختن مشکلات اقتصادي کساني که در کنار ما هستند»، « تعظيم شعائر اسلامي»، « تاکيد بر وحدت و اتحاد امت اسلام و نشان دادن آن به جهانيان»، « تکريم حضرت رسول (ص) و خاندان پاک و مطهرش» و « حرکت به سوي ارزش ها» از جمله ويژگي هاي اين روز مبارک است.

معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم در پايان با اشاره به کلام نوراني از اميرالمومنين(ع) تصريح کردند: پرهيزگاران از نگاه حضرت علي(ع) کساني هستند که با کم مي سازند، توقع زيادي ندارند و مردم از شرّ آنان در امان هستند، پس بکوشيم تا پرهيزگار باشيم و تقواي الهي را پيشه کنيم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.