ساختار سازمانی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش ابلاغ شد94/06/03

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2025.jpegساختار سازمانی دبیرخانه ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش از سوی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور ابلاغ شد.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» ساختار سازمانی و سازمان نفرات ستاد همکاری های حوزه های علمیه  و آموزش و پرورش را به حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ملکی دبیر این ستاد برای اجرا ابلاغ  کردند.

بر اساس این گزارش، در این ابلاغیه، مدت اجرای ساختار یک سال تعیین شده و پس از استقرار و اجرای دوره ها، ابلاغ قطعی صورت می گیرد.

در بخشی از بندهای این ابلاغیه آمده است: تعداد سازمان نفرات این ستاد 24 نفر تعیین گردیده که 8 نفر از آنان از طریق مرکز مدیریت حوزه های علمیه و 16 نفر دیگر از سوی وزارت آموزش و پرورش جذب و ساماندهی خواهند شد.

همچنین در این ابلاغیه آمده است: پست های سازمانی کلیه افراد از طریق دبیرخانه همکاری ها پیشنهاد و پس از تأیید وزیر محترم آموزش و پرورش و مدیر حوزه های علمیه در چارچوب ضوابط دو نهاد اقدامات لازم انجام خواهد شد.

شرح وظایف این ستاد: «تدوین اسناد راهبردی دبیرخانه ستاد همکاری ها با ملاحظه منویات مقام معظم رهبری»، «شناسایی اقدامات و راه کارهای اجرایی جهت استفاده از ظرفیت های در اختیار دو نهاد در بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت»، «تعامل فعال و مستمر با بخش های مختلف حوزه های علمیه و آموزش و پرورش جهت هم افزایی و تسهیل در انجام امور» و ... می باشد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.