سازش‌ناپذیری و عدم تسلیم در برابر زورگویان راه امام و رهبری است93/03/15

http://www.bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/123.jpgمدیر حوزه‌های علمیه کشور فرمودند: سازش‌ناپذیری و عدم تسلیم در برابر زورگویان راه امام و رهبری است.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»،در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مصلی امام خمینی(ره) تبریز با تسلیت فرارسیدن ایام رحلت امام راحل با بیان اینکه سخن گفتن در خصوص ابعاد شخصیتی امام راحل برای جامعه ما ضروری است، اظهار داشتند: ویژگی‌های شخصیتی امام راحل ناشی از ایمان راسخ ایشان به پروردگار بود.

ایشان ادامه دادند: امام راحل برای فقه تعریف جدیدی مطرح کرد و آن اینکه با استقرار حکومت اسلامی امر به معروف و نهی از منکر از دوش مردم برداشته نمی‌شود، بلکه همه موظف به اجرای آن هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور، مرجعیت امام خمینی(ره) را امتیاز بزرگ وی برای رهبری مردم دانستند و خاطرنشان کردند: امام نه تنها در فقه؛ بلکه در عرفان نیز سرآمد بودند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه از دشمن انتظار نیست جامعه را به معنویت بکشاند، متذکر شدند: همه باهم به ویژه مادران در این روزها باید با تربیت صحیح فرزندانشان نسبت به امن‌سازی جامعه از لحاظ حجاب تلاش بیشتری کنند.

استاد سطوح عالی حوزه های علمیه عنوان کردند: امروز عده‌ای تحت عنوان تکثیر مکتب امام، جاده انحرافی را به مردم معرفی می‌کنند و به گونه‌ای سخن می‌گویند که سلیقه‌های خود را به دیدگاه‌های امام تحمیل کنند.

ایشان تأکید کردند: آنچه که مقام معظم رهبری، امروز در موضع‌گیری خود مطرح می‌کنند، همان خط‌ مشی و مکتب امام است.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور ابراز داشتند: برخی طوری حرف می‌زنند که گویا امام دغدغه اسلام و احکام اسلامی را نداشته است، اما امام دغدغه احکام اسلامی را داشتند.

نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری  اذعان کردند: مگر می‌شود اسلام باشد، اما امر به معروف و نهی از منکر نباشد؛ امام دغدغه اسلام و احکام اسلامی داشتند، همانطور که امروز مقام معظم رهبری دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شدند: پیام امام این است که مردم و جوانان باید در جامعه اسلامی و انقلاب اسلامی، نقش‌آفرین باشند؛ نه دیگران.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور بیان کردند: امروز عده‌ای دم از امام می‌زنند، اما وقتی بحث حمایت از مسلمانان جهان مطرح می‌شود، می‌گویند ما اهل این میدان نیستیم.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور افزودند: ما هم با نام، هم یاد و هم مکتب امام کار داریم، اگر کسی به این‌ها معتقد شد، می‌توان گفت که این شخص پیرو راه امام است، وگرنه یک ظاهرسازی بیش نیست.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.