ستاد مبارزه با هجمه فرهنگی تشکیل شود95/03/01

http://bushehri.net/images/namazjome/521%2010.jpgامام جمعه قم با انتقاد از عدم باورپذیری هجمه فرهنگی دشمن به جامعه اسلامی، فرمودند: مردم و مسئولان مانند دوران دفاع مقدس باید مقابل میدان جنگ فرهنگی دشمن ستاد مبارزه تشکیل دهند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با بیان اینکه شکستن حریم و پرده‌دری در مقابل خداوند تقوا را نابود می‌کند فرمودند: تنها راه دست‌یابی به سعادت و نجات از زشتی‌ها حفظ حریم الله است.

ایشان با بیان اینکه هجمه‌های فرهنگی دشمن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به مرز هشدار رسیده است، فرمودند: متأسفانه فضای مجازی توانسته بسیاری از عرصه‌های اجتماعی کشور را تحت تأثیر خود قرار دهد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از رخنه فراگیر شبکه‌های اجتماعی در تمام شقوق و زوایای جامعه خبر دادند و فرمودند: حتی کودکستان‌های ما نیز از آسیب‌های جدی فضای مجازی و تبعات آن مصون نیست.

ایشان در ادامه به تشریح جلوه‌های مختلف هجمه فرهنگی پرداختند و افزودند: جلوه بیرونی هجمه فرهنگی از ناحیه دشمنان نظام است اما متأسفانه جلوه درونی این معضل اجتماعی از درون جامعه می‌جوشد.

آیت الله حسینی بوشهری با هشدار این مطلب که یک حرکت مرموز داخلی نقش مزدوری فرهنگی دشمن را بر عهده گرفته است، بیان کردند: عده‌ای هستند که از روی جهالت و بی‌اطلاعی بازیگر این هجمه شده‌اند اما عده‌ای هم هستند که به عمد نقشه شوم دشمن را در حوزه‌های فرهنگی کشور اجرایی می‌کنند.

ایشان خواستار آمادگی جبهه انقلاب فرهنگی و فکری کشور در مقابل دشمنان شدند و افزودند: اگر فرهنگ یک جامعه دچار اختلال و اضمحلال شود انتقال ارزش‌های واقعی به نسل آینده بسیار دشوار و حتی غیر ممکن خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.