سفر سه روزه مدیر حوزه های علمیه کشور به مازندران 93/04/02

http://www.bushehri.net/images/1222222222222.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» در سفری سه روزه به مازندران سه شنبه سوم تیر ماه وارد ساری خواهند شد.

از مهم ترین برنامه های روز نخست سفر آیت الله حسینی بوشهری به مازندران بازدید از ساختمان در حال احداث مرکز مدیریت حوزه علمیه مازندران، حوزه علمیه امام علی(ع) ساری، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و همچنین جلسه مشترک با مدیران مدارس علمیه استان خواهد بود

جلسه با مسؤولان مدارس علمیه مازندران و همچنین نشست مشترک با مسؤولان ارشد استان از مهم ترین برنامه های دومین روز سفر مدیر حوزه های علمیه کشور به مازندران می باشد.

خاطرنشان می شود: حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» روز چهارشنبه با علمای برجسته استان نیز دیدار خواهند کرد.

برگزاری گردهمایی بزرگ علما و روحانیان مازندران با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری در ساری از دیگر برنامه های معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می باشد، این گردهمایی صبح روز پنج شنبه در مصلی امام خمینی(ره) مرکز استان برگزار خواهد شد.

 این گردهمایی در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار می شود، در این مراسم هزار و 500 نفر از مبلغان و روحانیان استان حضور خواهند داشت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.