سلایق گوناگون خللی در همکاری حوزه و آموزش و پرورش به وجود نیاورند 92/06/29

http://h-bushehri.ir/images/busshehri/zaman%2024.jpegمدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور فرمودند: نباید اجازه بدهیم سلیقه‌های گوناگون در همکاری میان حوزه و دانشگاه و حوزه و آموزش و پرورش مشکلی به وجود بیاورند و زمینه این کار هم به وسیله مصوبات قانونی فراهم می‌شود.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در نشست فصلی دبیرخانه همكاری‌های حوزه و آموزش و پرورش كه با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به ضرورت همکاری میان حوزه و آموزش و پرورش اظهار کردند: برگزاری چنین جلساتی نشان می‌دهد که همت لازم در آموزش و پرورش وجود دارد.
ایشان افزودند: عزم جدی دکتر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش برای همکاری با حوزه‌های علمیه کاملا مشهود است و اینکه در جلسه امروز شرکت کرده است افق روشنی را مقابل دیدگان ما قرار می‌دهد.
عضو شوراي عالي حوزه هاي علميه با بیان اینکه نزدیکی میان حوزه و آموزش و پرورش از دیرباز قابل درک بوده است فرمودند: کار و تلاش همراه با برنامه‌ریزی اساسی برای همکاری میان این دو نهاد بزرگ آموزشی کشور موجب می‌شود نظام آموزشی و تربیتی کشور متحول شود.
ایشان ادامه دادند: در یک سیستم آموزشی و پرورشی سرمایه‌های انسانی یکی از اصول بنیادین هستند بنابراین این نیروها و نیز مجموعه آموزش و پرورش باید متناسب با نظام اسلامی رشد یابند.
آیت الله حسینی بوشهری رسیدن به درک مشترک در مسئولان حوزه و آموزش و پرورش برای همکاری با یکدیگر را ستودنی دانستند و افزودند: هم افق سازی توان نیروی انسانی و اهداف این دو نهاد مقدس بسیار مبارک است.
معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم از آمادگی حوزه علمیه برای برگزاری دوره‌های ضمن خدمت ویژه فرهنگیان خبر دادند و عنوان داشتند: نباید اجازه بدهیم سلیقه‌های گوناگون در همکاری میان حوزه و دانشگاه و حوزه و آموزش و پرورش مشکلی به وجود بیاورند و زمینه این کار هم به وسیله مصوبات قانونی فراهم می‌شود.
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با تاکید بر جذب بودجه بیشتر توسط دبیرخانه همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش فرمودند: ظرفیت‌های فراوانی از جمله پیشنهاد ایجاد کمیته مشترک در این مرکز وجود دارد که باید مورد توجه جدی قرار گیرند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.