سپاه با برنامه‌ریزی مناسب در برابر نفوذ دشمن ایستادگی کند94/08/27

http://bushehri.net/images/busshehri/boshehri_l93_206365.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» با بیان اینکه سپاه پاسداران باید در برابر نفوذ دشمن ایستادگی کند فرمودند: پس از برجام مقام معظم رهبری بر نفوذ دشمن تاکید کردند که اگر تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مباحث مختلف نبود، مشخص نبود وضعیت کشورمان چگونه می‌شد.

آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری در دیدار با جمعی از کارکنان حفاظت سپاه پاسداران با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) اظهار داشتند: ما باید به گونه‌ای زندگی کنیم که مورد رضایت اهل بیت (ع) باشد و سبب کسب رضایت الهی شود.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور افزودند: برخی از انسان‌ها در زندگی خویش دچار تغییر و تحول نمی‌شوند و اگر وی را با سال گذشته مقایسه کنیم هیچ گونه تفاوتی نمی‌بینیم، امام صادق (ع) فرمودند اگر انسان در رفتار و کردار خویش نسبت به روز گذشته تغییری نکرده باشد، ضرر کرده است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به مدیریت قاطعانه رهبر معظم انقلاب بیان کردند: رهبر معظم انقلاب در سخنان خویش همواره آینده را به خوبی ترسیم می‌کنند و بر اقتصاد مقاومتی، تحول، فنون نظامی تاکید دارند و پیشرفت‌های موشکی را تحسین کردند که این موضوع نشان‌دهنده اشراف کامل ایشان بر موضوعات کلان کشور است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سپاه پاسداران باید در برابر نفوذ دشمن ایستادگی کند، عنوان کردند: پس از برجام مقام معظم رهبری بر نفوذ دشمن تاکید کردند که اگر تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مباحث مختلف نبود مشخص نبود وضعیت کشورمان چگونه می‌شد، ما باید همواره رهنمودهای ایشان را مورد توجه قرار داده تا در کارهای خویش موفق شویم.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اعمال و رفتار ما همواره زیر نظر خداوند است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که پاسخگوی خداوند باشیم تصریح کردند: اگر در کارهای خود خداوند را مدنظر قرار دهیم عنایت الهی شامل حال ما می‌شود و به موفقیت می‌رسیم و پله‌های ترقی را به خوبی طی می‌کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با تاکید بر لزوم تبعیت از ولایت فقیه اظهار داشتند: نظام اسلامی حکومت امام زمان (ع) است و خدمت کردن در حکومت اسلامی عبادت است و باید قدر این نظام را بدانیم و در راستای تقویت آن اهتمام داشته باشیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.