سی و هفتمین سالگرد شهادت پرچمدار انقلاب اسلامی برگزار می شود94/07/24

http://bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/1/2/20343n_23659_1.jpgآئین بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت پرچمدار انقلاب اسلامی در استان بوشهر با سخنرانی حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري در شهر چغادک برگزار می شود.

آئین بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت پرچمدار انقلاب اسلامی در استان بوشهر، روحانی مبارزشهید شیخ ابوتراب عاشوری 25 مهرماه مصادف با سوم محرم از ساعت 15 الی 17 در جوار مرقد مطهر این شهید بزرگوار واقع در شهر چغادک برگزار می شود.

این آئین که با حضورمقامات کشوری و لشکری همراه خواهد بود با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و مداحی مداحان اهل بیت برپا خواهد شد.

لازم به ذکر است: شهید شیخ ابوتراب عاشوری فرزند شیخ عباس سال 1312 در روستای حیدری، از توابع دشتی دیده به جهان گشود و پس از مبارزات مکرر با رژیم غاصب و ستمگر پهلوی در سیزدهم آذر 57 مصادف با سوم محرم به دست عمال این رژیم به شهادت رسید و در حسینه ای که خود دستور ساخت آن را در چغادک داده بود به خاک سپرده شد

 

دیدگاه‌ها   

عباس
#1 عباس 1394-11-15 09:55
این کار جای تقدیر داره ما ایرانی ها عادت کردیم بمیریم بعد از ما تجلیل بشه این بنده خدا اسان بزرگی است باید در زنده بودنش تجلیل می شد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.