شانزدهمین اجلاسیه اساتید سطوح عالی و خارج حوزه برگزار می‌شود 93/03/06

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman%2010.jpegشانزدهمین اجلاسیه اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، با سخنرانی حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در روز 8 خرداد برگزار می شود 

این اجلاس طبق روال گذشته، پس از اتمام سال تحصیلی و فراخوان اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم پیرامون موضوع و محوری مشخص شده برگزار می شود که امسال نیز در هشتم خردادماه شاهد برگزاری شانزدهمین دوره آن با موضوع "راهکارهای تقویت بنیه علمی و تربیتی طلاب" خواهیم بود.

برنامه‌های اجلاس شانزدهم

در این اجلاس حضرت آیت الله جوادی آملی و آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور به ایراد سخن خواهند پرداخت.

در اجلاس شانزدهم، دو کمیسیون با حضور اساتید برجسته سطوح عالی و خارج حوزه فعالیت خود را آغاز کرده اند و ضمن نامگذاری موضوع اجلاس، در حین برپایی اجلاسیه، گزارشی از فعالیت های کمیسیون ها در سال گذشته تحصیلی را ارائه خواهند داد.

هر یک از کمیسیون ها با تمرکز بر روی موضوع تقویت بنیه علمی و نیز تربیت اسلامی طلاب، نتایج حاصل شده را در روز اجلاس به سمع و نظر حاضرین خواهند رساند.

زمان برگزاری

زمان برگزاری شانزدهمین اجلاس اساتید سطوح عالی و خارج حوزه را روز پنجشنبه، هشتم خردادماه، ساعت 9 صبح در سالن همایش های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) می باشد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.