شخصیت امام موسی صدر الگوی بصیرت افزایی دانشجویان و طلاب است94/10/29

http://bushehri.net/images/busshehri/IMG15041263.jpgمعرفی شخصیت امام موسی صدر برای دانشجویان و طلاب جوان بسیار ضروری است چرا که شخصیت ایشان حقیقتا الگوی خوبی برای آنان خواهد بود که بدانند می توانند با آثار و قلم خود در جامعه جهانی تاثیرگذار باشند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» دیروز در دیدار خانم حوراء صدر، دختر امام موسی صدر و مسئولین موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر که در دفتر مدیر حوزه های علمیه برگزار شد، به تبیین جایگاه بلند اجتماعی و علمی امام موسی صدر پرداختند.

ایشان در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به خانواده مکرم امام موسی صدر با اشاره به ویژگی های بارز شخصیتی آن عالم وارسته فرمودند: امام موسی صدر یک انسان اندیشمند، متفکر، صاحب قلم و شجاع بودند که منشاء تحولات اساسی در عرصه دینی و سیاسی بودند.

امام جمعه قم افزودند: حرکت ایشان در لبنان حقیقتا منشاء برکات خاصی بود و این شخصیت بزرگ مصداق این روایت امام رضا (ع) بودند که علوم اهل بیت (ع) را فراگرفته بودند و در میان مردم منتشر می کردند.

مدیر حوزه های علمیه کشور شخصیت امام موسی صدر را یک الگوی خوب برای طلاب و دانشجویان جوان دانستند و تاکید کردند: معرفی شخصیت امام موسی صدر به دانشجویان و طلاب جوان بسیار ضروری است چرا که شخصیت ایشان حقیقتا الگوی خویی برای آنان خواهد بود که بدانند می توانند با آثار و قلم خود در جامعه جهانی تاثیرگذار باشند.

 آیت الله حسینی بوشهری افزودند: قضیه ربوده شدن امام موسی صدر در آغاز انقلاب اسلامی ایران، یک نقشه بین المللی بود برای حذف ایشان از عرصه بین الملل که امیدواریم هرچه سریعتر با آزادی این عالم بزرگ خوشحالی و سرور به ملت ایران و خانواده مکرم ایشان برگردد.

عضو خبرگان رهبری در پایان تاکید کردند: امروز که پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهل بیت ایشان در جامعه و میان مردم نیستند اما وجود شخصیت هایی مانند امام موسی صدر که از پیروان آن بزرگواران هستند می تواند چراغ راهی برای جوانان و نسل امروز باشد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.