شخصیت مقام معظم رهبری در برخی ابعاد در تاریخ معاصر بی نظیر است93/09/28

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman2%2020.jpgمدیر حوزه های علمیه سراسر کشور فرمودند:امروز شاهد آن هستیم که سخنان رهبر معظم انقلاب، هوشمندانه و بر اساس شاخصه های یک نظام اصیل اسلامی است.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» در آیین رونمایی از کتاب فلسفه سیاسی آیت الله خامنه ای، در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی قم فرمودند: پرداختن به شخصیت مقام معظم رهبری یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید در پژوهش ها به آن توجه کرد.

ایشان افزودند: بدون مبالغه بر این باورم که آیت الله العظمی خامنه ای از شخصیت های کم نظیر دوران ماست و شاید بتوان گفت که در ابعادی، شخصیت بی نظیر تاریخ معاصر ماست.

مدیر حوزه های علمیه کشور تصریح کردند: به تعبیر امام علی (ع) این پرچم را کسی نمی تواند بردارد، مگر کسی که هوشمند و صابر و پشتکار است که این دو ویژگی در وجود ایشان کاملا قابل مشاهده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشتند: فقیه کسی است که خیر او به جامعه عرضه شود و امروز ما نیز شاهد خیرات و برکات حضور ایشان درجامعه هستیم.

ایشان افزودند: بیش از دو دهه و نزدیک به ربع قرن شاهد رهبری هوشمندانه ایشان در جامعه اسلامی در ابعاد داخلی و فراملی هستیم؛ روزی که امام (ره)جایگاه رهبری نظام اسلامی را داشتند در ذهن ما خطور نمی کرد که اگر ایشان در بین ما نباشد در جامعه ما چه اتفاقی رخ می دهد و امروز شاهد آن هستیم که سخنان ایشان هوشمندانه و بر اساس شاخصه های یک نظام اصیل اسلامی است.

مدیر حوزه های علمیه کشور تصریح کردند: مرحوم آیت الله مرتضی حائری در خصوص مقام معظم رهبری گفتند که با توجه به هوش شما یا مرجع تقلید مسلم جهان تشیع خواهید شد و یا چهره شاخص استان خراسان خواهید بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کردند: کوفی عنان گفت، من تحت تاثیر شخصیت های فراوانی بودم، ولی در ملاقات با ایشان حس کردم تا کنون شخصیتی مثل ایشان ندیدم و شخصیت معنوی ایشان به حدی من را گرفت که با خود گفتم چرا شخصی مثل من باید دبیرکل باشد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم افزودند: ایشان در مباحث ادبی و فرهنگی تسلط و اشراف خاصی دارند و به عرصه فرهنگ شخصیتی کم نظیر هستند؛ واژه هایی که ایشان در سخنانشان بیان کردند بسیار بدیع و تحول آفرین بوده است.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فرمودند: این کتاب، بسیار مفید است که نگاه بسیار خوبی در حوزه اندیشه و فلسفه سیاسی بیان شده است؛ در فلسفه سیاسی بر خلاف اندیشه سیاسی قصد نشان دادن معرفت است و در اندیشه سیاسی الزاما این مورد نیست.

مدیر حوزه های علمیه کشور تصریح کردند: فعالیت هایی که در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی انجام می شود تا آنجا که بنده مستحضر هستم، مورد عنایت مقام معظم رهبری است.

دیدگاه‌ها   

نیکوصیرت
#2 نیکوصیرت 1394-11-24 11:09
تا دشمن وجود دارد از مبارزه دست نخواهیم کشید
نقل قول کردن
یاسی
#1 یاسی 1394-11-23 19:23
تا جان در بدن داریم با دشمنان اسلام دشمنیم و با دوستان اسلام دوست خواهیم بود حتی اگر ریس جمهور نفوذی باشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.