شش راه حل مدیر حوزه برای بهبود اوضاع ترافیکی کشور93/08/28

http://hosseiniboshehri.ir/images/m_img.jpgمدیر حوزه‏‎های علمیه سراسرکشور در دیدار رئیس پلیس راهور کشور توصیه‎هایی را برای بهبود هرچه بیشتر مقوله راهنمایی و رانندگی در جاده‎ها و کاهش تلفات جاده‎ای ارائه کردند.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» در این دیدار که با حضور جمعی از فرماندهان پلیس راهور ناجا برگزار شد، اظهارداشتند: به تدریج شاهد بهبود وضعیت حمل و نقل جاده‎ای و ساماندهی امور ترافیکی هستیم.

عضو خبرگان رهبری با ارائه شش کلید و عنصر موثر در امر بهبود هرچه بیشتر کیفیت حمل و نقل جاده‎ای بیان داشتند: استاندارد سازی وسایل نقلیه، ساخت و ساز راه‎ها و جاده‎ها، اطلاع رسانی، دقت بیشتر مراحل صدور گواهینامه، ساماندهی و بهبود سامانه حمل و نقل درون شهری و برون شهری و آشنا کردن شهروندان با قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله مواردی است که رعایت و حتی گوشزد آن به متولیان امر توسط پلیس راهور می‎تواند تأثیر بسزایی در بهبود وضعیت موجود ایفا کند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه دادند: در موارد ذکر شده برخی مربوط به مجموعه پلیس راهور و برخی دیگر مربوط به دیگر سازمان‎ها و نهادها است که پلیس راهور می‎تواند با ارائه تمهیداتی نسبت به اصلاح وضع موجود اقدامات مقتضی را انجام دهد.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشتند: هشدارهای مکرر پلیس راهور به دستگاه‏‎های مربوطه و پخش انیمیشن‎های تبلیغاتی کار بسیار ارزشمندی است که نباید از آن غافل شد.

مدیر حوزه های علمیه کشوردر بخش دیگری از سخنانش اقدامات اخیر پلیس راهور را در زمینه اطلاع رسانی و نهادینه ساختن قوانین راهنمایی و رانندگی قابل تحسین عنوان کردند و فرمودند: ساخت برنامه های مرتب و منظم آموزشی در رسانه ملی عامل موثری در تغییر نگاه مردم نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است که باید با جدّیت دنبال شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.